Hvorfor bliver man sat i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2017

AnoMom

Mo9ca skriver:

Jeg er sund og rask og har haft en fin graviditet hele vejen igennem og har ingen kejsersnit bag mig. Jeg kan bare mærke at jeg bliver mere og mere bekymret for at blive sat kunstigt i gang. Jeg kan virkelig ikke lide at der er noget kunstigt der går ind og overtager den naturlige proces i kroppen. Jeg er overbevist om, at medicinen bare giver nogle andre komplikationer som så skal reguleres med noget andet medicin og sådan fortsætter det. 

Jeg ved godt der er mange dage endnu til uge 41+ men hvad nu hvis denne gang skulle afvige fra de to fødsler jeg har i bagagen som i øvrigt foregik helt uden problemer og  lige omkring terminen? Det er sådan jeg har det lige nu

Vh. M

Du behøver altså ikke nødvendigvis at skulle have medikamenter for at blive sat i gang. Jeg blev tilbudt en hindeløsning hvis jeg ikke selv var gået i fødsel omkring 41+ (gik selv i fødsel 40+1). 

Men den tanke med at medikamenter skal reguleres osv. Den kan du godt slå ud af hovedet. De giver sig selvfølgelig ikke noget der på nogen måde kan skade hverken dig eller barnet. 

og manglende søvn osv har heller intet med om baby bliver i maven. Det vigtigste er at du slapper af i kroppen og hviler dig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2017

Mo9ca

AnoMom skriver:

Du behøver altså ikke nødvendigvis at skulle have medikamenter for at blive sat i gang. Jeg blev tilbudt en hindeløsning hvis jeg ikke selv var gået i fødsel omkring 41+ (gik selv i fødsel 40+1). 

Men den tanke med at medikamenter skal reguleres osv. Den kan du godt slå ud af hovedet. De giver sig selvfølgelig ikke noget der på nogen måde kan skade hverken dig eller barnet. 

og manglende søvn osv har heller intet med om baby bliver i maven. Det vigtigste er at du slapper af i kroppen og hviler dig. 

Jeg har prøvet, men kan simpelthen ikke slå min bekymring for medikamenter ud af hovedet. Lidt af min baggrunds historie er også, at vi havde en i familien som døde pga. komplikationer med medicin under en operation. Og selvom det slet ikke havde noget med en fødsel at gøre, så sidder angsten for medicin komplikationer stadig i mig.

Vh. M

Anmeld Citér

11. januar 2017

Mo9ca

Tak søde kvinder for jeres inputs. Jeg skal til jdm. i dag og så vil jeg lige fritte hende for, om hun ikke kan give mig sådan en hindeløsning i mens jeg er der. For det lader til, at lillepigen stiler efter en maraton graviditet

Mvh. M 40+3 med nr. 3

Anmeld Citér

11. januar 2017

Liv_86

Nu skal jeg sættes i gang 38+3 fordi jeg venter tvillinger og får derfor ikke lov til at gå længere. 

Jeg satser på st de melder sig selv inden eller at man kan prikke vandet. 

P.s en hindeløsning kan du kun få lavet hvis kroppen er moden til det og jm kan få en finger op og rundt om hinderne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.