Hjælp en utålmodig gravid :-( 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2017

Anonym8200

Jegkiggerpåfugle skriver:

Min jordemoder lavede en hindeløsning på mig, bad mig gå hjem og hoppe på manden - 3 timer senere startede min veer og yderligere 3 timer senere var mit baby født. 

Må jeg spørge hvordan hun lavede en hindeløsning på dig? Det kunne være jeg også skulle spørge min jordemoder om det kan lade sig gøre hun også lavede det på mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2017

Mortil2drenge<3

Jegkiggerpåfugle skriver:

Med min første baby blev jeg sat i gang - det er slet ikke så slemt at blive sat i gang som nogle siger. Der er flere måder at blive sat i gang på. 

Jeg blev sat i gang ved at få piller til at mode livmoderhalsen, så tog de mit vand, stille og roligt kom veererne og så fik jeg sat ve-drop og så kom baby til verden 

Så nemt går det desværre ikke alle 

Anmeld Citér

9. januar 2017

AogA

Jeg er en af dem det har prøvet alle de gode tricks for at igangsætte en fødsel (bortset fra amerikansk olie dog ), og intet har virket i mine 2 graviditeter  I min sidste graviditet spiste jeg sågar en hel ananas for at gå i fødsel, hvilket bare resulterede i, at der gik lang tid før jeg kunne spise ananas igen  Jeg drak også så meget hindbærblade te, at jeg var ved at kaste op over det  Man bliver vist ret desperat i slutningen af sådan en graviditet 

Jeg fik dog hindeløsning af min jordemoder om morgenen 40+0, og havde tiltagende veer hele dagen. Kokken 5 morgenen efter var de så slemme, at jeg ringede til fødegangen, og kom ind og var 5 cm åben  Så spørg efter en hindeløsning, måske hjælper det 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Bebe89

Jeg vil også sige at hindeløsning muligvis virker. Jeg fik en og det satte gang i noget. Måske! Det er svært at vide om det rent faktisk var den der satte det i gang eller jeg ville have født på samme tid alligevel  men god fødsel! 

Anmeld Citér

9. januar 2017

NasimG

• Jeg fik akupunktur hos en privat jordemoder. Det hjalp virkelig meget på mine lændesmerter plus sat det gang i min fødsel �� held og lykke ☺ 

Anmeld Citér

9. januar 2017

CC79

Nulre brystvorter virkede her begge gange jeg har prøvet det. Det sætter gang i underlivet og pludselig gik vandet og så gik det derfra. Håber snart baby kommer ud til dig..

Anmeld Citér

9. januar 2017

CarinaSB

Anonym8200 skriver:

Hej søde erfarne mødre, jeg har hørt og undersøgt hvad der kunne få en fødsel igang.. Hvad har i gjort for at få en fødsel igang? Det med ananas, amerikansk olie, trapper og lange gåture og en masse sex ved jeg, men er der andre der har prøvet noget andet, som virkede?

Hvile og endnu mere hvile :) Min jordmoder fortalte mig at det stof der skal frigives for at lave veer faktisk kommer når man sover/slapper af. Jeg troede at jeg skulle rende hele byen rundt i trav, men nej mine veer er faktisk kommet når jeg har sovet. Render du for meget rundt kan det faktisk stresse kroppen og den har svære ved at frigive stoffet :)

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym8200

AogA skriver:

Jeg er en af dem det har prøvet alle de gode tricks for at igangsætte en fødsel (bortset fra amerikansk olie dog ), og intet har virket i mine 2 graviditeter  I min sidste graviditet spiste jeg sågar en hel ananas for at gå i fødsel, hvilket bare resulterede i, at der gik lang tid før jeg kunne spise ananas igen  Jeg drak også så meget hindbærblade te, at jeg var ved at kaste op over det  Man bliver vist ret desperat i slutningen af sådan en graviditet 

Jeg fik dog hindeløsning af min jordemoder om morgenen 40+0, og havde tiltagende veer hele dagen. Kokken 5 morgenen efter var de så slemme, at jeg ringede til fødegangen, og kom ind og var 5 cm åben  Så spørg efter en hindeløsning, måske hjælper det 

Tak for det! Det vil jeg dog lige spørge hende om hun kan gøre for mig imorgen! Har nemlig en tid kl. 13 så skal jeg nok lige give en Update om hvordan det gik med samtalen.. Håber hun vil gør det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.