Hjælp en utålmodig gravid :-( 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.958 visninger
17 svar
28 synes godt om
8. januar 2017

Anonym8200

Hej søde erfarne mødre, jeg har hørt og undersøgt hvad der kunne få en fødsel igang.. Hvad har i gjort for at få en fødsel igang? Det med ananas, amerikansk olie, trapper og lange gåture og en masse sex ved jeg, men er der andre der har prøvet noget andet, som virkede?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2017

MorTilN

Danse og hoppe/Hoppe på trampolin har jeg hørt rygter om måske skulle virke men ved ikke om det virker.

Held og lykke, sender en masse vestøv i din retning 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym8200

Viventerpådig skriver:

Danse og hoppe/Hoppe på trampolin har jeg hørt rygter om måske skulle virke men ved ikke om det virker.

Held og lykke, sender en masse vestøv i din retning 

Så må jeg jo en tur til legelandet med min ældste imorgen  og tusind tak for rådet! 

Anmeld Citér

8. januar 2017

komodo

Følger lige med  jeg er stadig ikke revnet 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Muhmi

INTET virker... Lad for guds skyld være med at gøre tilværelsen endnu værre for jer selv... Der er intet der virker, hverken sex, stærk mad, støvsugning, løb, hop.. I gør bare jer selv trætte istedet for at spare på energien
Bare et venligt råd

Anmeld Citér

8. januar 2017

drabo

Profilbillede for drabo

Alle de "gode" råd er opfundet af folk, der vil se hvad de kan få desperate gravide til.

bedste råd - nyd du kan få din nattesøvn lidt endnu. Husk at al barsel du har fra nu indtil fødslen er bonus, og glæd dig til din lille guldklump melder sin ankomst.

Anmeld Citér

8. januar 2017

AnoMom

Det eneste der virker er ventetid til din krop selv er klar. Alle de andre ting er skrøner og intet andet. ;-)

det bedste man kan gøre er at holde sig helt i ro. Forestil jer at i er gøen højgravid gazelle ude på savannen. Naturen er bygget sådan at hvis en gazelle jages af en løve så går den ikke i fødsel fordi den skal kunne flygte. Er den i sikkerhed så føder den. Det samme gælder for os. Vi er pattedyr og vores kroppe har brug for ro og sikkerhed for at kunne gå i fødsel. Også derfor de fleste fødsler starter sent aften og nat fordi det er der vi er allermest afslappede. :-)

Anmeld Citér

9. januar 2017

Anonym8200

Puha.. Jeg synes bare det er så hårdt.. man kan jo kun sove i en stilling, plus de dumme kramper man pludselig får i søvne, man skal op og tisse hver time eller hver anden time.. Man kan ikke rigtig trække vejret, og det med at stå op af sengen tager 5 min jeg vil bare have det overstået, ellers skal jeg sættes igang senest på lørdag og jeg har så hørt at det sku være slemt og blive sat igang  

Anmeld Citér

9. januar 2017

Jegkiggerpåfugle

Min jordemoder lavede en hindeløsning på mig, bad mig gå hjem og hoppe på manden - 3 timer senere startede min veer og yderligere 3 timer senere var mit baby født. 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Jegkiggerpåfugle

Anonym8200 skriver:

Puha.. Jeg synes bare det er så hårdt.. man kan jo kun sove i en stilling, plus de dumme kramper man pludselig får i søvne, man skal op og tisse hver time eller hver anden time.. Man kan ikke rigtig trække vejret, og det med at stå op af sengen tager 5 min jeg vil bare have det overstået, ellers skal jeg sættes igang senest på lørdag og jeg har så hørt at det sku være slemt og blive sat igang  

Med min første baby blev jeg sat i gang - det er slet ikke så slemt at blive sat i gang som nogle siger. Der er flere måder at blive sat i gang på. 

Jeg blev sat i gang ved at få piller til at mode livmoderhalsen, så tog de mit vand, stille og roligt kom veererne og så fik jeg sat ve-drop og så kom baby til verden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.