Jeg er under de 90 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

Plysbjørnen

har lige været ved lægen og blive vejet, og på trods af at jeg normalt altid tager på når jeg får kommunister på besøg, så havde jeg tabt mig, og det være sig 2,9 kg på en uge...

Så jeg strøg lige under de 90 kg, og ligger nu på 89,9 Jubii er bare så satans stolt af mig selv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Marco2

Nå så det var dig

Og hvor er det flot Trold!!

Godt gået.

Ag

Anmeld

5. oktober 2009

ivfmarie

Flot..! Super godt gået!

Vil det sige at kommunisterne ER på besøg?

I så fald skulle I måske overveje næste periode? Bare en tanke - ikke for at snage eller blande mig.

Marie

Anmeld

5. oktober 2009

Tynen

YEHAAA!!!!
You go!!

Anmeld

5. oktober 2009

Millebasse

SUPER flot!!

Anmeld

5. oktober 2009

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Flot..! Super godt gået!

Vil det sige at kommunisterne ER på besøg?

I så fald skulle I måske overveje næste periode? Bare en tanke - ikke for at snage eller blande mig.

Marie

Ja de kom i går... Vi overvejer skam, men sagen er den at manden just ikke høre til blandt de yngste, og ja det er ham der bestemmer når det kommer til stykket, og han siger at hvis jeg skal have en mere skal det være nu...

Anmeld

5. oktober 2009

Marco2

Det er heller ikke for at blande mig eller være negativ eller noget, men én ting er alderen... en anden ting er: Har I råd til nr. 3?

Bare lige en tanke...

AG

Anmeld

5. oktober 2009

Plysbjørnen

Marco2 skriver:

Det er heller ikke for at blande mig eller være negativ eller noget, men én ting er alderen... en anden ting er: Har I råd til nr. 3?

Bare lige en tanke...

AG

Jeg vil paradoks nok svare både og, for ja, som det ser ud pt hvor betalingerne til Nordea Finans og AcceptCard er stoppet, ja så har vi, for så har vi 6000 kr til kost i måneden, men skulle jeg betale til nej så havde vi ski nok ikke.

Anmeld

5. oktober 2009

linemus

Hvor er det bare flot, Trold. Hvor meget har du så tabt dig nu? 2,9 på en uge, det er dælme flot!

Anmeld

5. oktober 2009

Kaufie

Du er bare go!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.