Vægttabs tråd 2017 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Uhh hvor spændende og tillykke Hvordan er det gået at starte op i dag? 

Det gik ikke lige så godt som jeg håbet, jeg dumpet på min eksamen, så den træningen var der ikke så meget motivation til efter en sådan dag, men på mad siden er det gået godt ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2017

Anonym trådstarter

Momselomse skriver:

Det kommer du også Er du opsat på en bestemt 'Kur' eller klarer du det ud fra din egen overbevisning? Mit vægttab er GODT hjulpet på vej af løb på lange distancer, det har virkelig gjort meget. Er du selv fysisk aktiv?

Jeg har ingen kur, har bare skiftet den usunde kost ud med sund kost, tjekker kalorier, og så træner jeg 30 min om dagen, går en omvej hen på mit studie og i weekenden går jeg 5 km i raskt tempo. Jeg kan slet ikke løbe mere en 5 meter så dør jeg  men det kommer nok, skal lige i form igen. 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det gik ikke lige så godt som jeg håbet, jeg dumpet på min eksamen, så den træningen var der ikke så meget motivation til efter en sådan dag, men på mad siden er det gået godt ��

Årh øv. Det er bare så pisse surt at dumpe! Tomlen op for at du holdt den på madkontoen det kræver jo også en del. 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Idabc

Hej med jer ��

sikke en god tråd ��

Jeg vil også gerne være med.

jeg tog 20 kg på under min graviditet og har tabt omkring 7 kg siden og vores dejlige søn er 7 måneder �� så nu skal jeg i gang, vil gerne tabe mig 10-15 kg, men har ikke noget helt fast mål. Vil bare gerne have mere energi og få det lidt bedre med mig selv.. 

Har ikke nogen fast kur/træning. Spiser vare sundt og ikke noget sukker og går nogle lange ture. Har været i gang siden det nye år og er glad og motiveret denne gang. Kan allerede mærke jeg har mere energi �� min kæreste er også med på den nye livsstil, så det hjælper meget at vi er sammen om det �� 

Ha en dejlig dag ��

mange hilsner, Ida

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

Dejligt nogle flere der er på

Hvad skal i andre have til aftensmad idag? 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Dejligt nogle flere der er på

Hvad skal i andre have til aftensmad idag? 

Jeg vil også gerne tabe mig. Jeg vil egentlig gerne tabe 20kg. Men i første omgang vil det bare betyde rigtig meget med 10kg. :-) 

Jeg er begyndt at cykle til og fra arbejde i stedet for at tage bilen, som jeg gjorde førhen. Jeg tænker mere over hvad jeg putter i munden og spiser ikke rigtig slik/kage/chokolade. 

Vi spiser egentlig rimelig sundt hos os. Der hvor kiloene er røget på, er fordi vi godt kan lidt god mad og rødvin i weekenderne og måske også lidt dessert. Samtidig har vi også været lidt kagesultne ind i mellem. 

I aftens skal vi have "japansk" lasagne. Jeg har lavet kødsovsen med rigtig mange grøntsager. 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym

Fuldkornslasagne med laks og spinat 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Idabc

Vi fik Quinoa med rosiner og rødbeder, stegt spidskål og rødbedehummus. Vi får vegetar måltidskassen fra Aarstiderne hver uge og er vildt glade for der. Det hjælper også på ikke at handle impulsivt og købe fx slik �� og det er dejlig, sund og mættende mad ��

Anmeld Citér

25. januar 2017

Anonym trådstarter

Min vægt har stået stille i en uge. Pisse frusterende! Sjovt nok i forbindelse med en lille træningskade der lige krævede en uges pause fra træningen  Dont overdo it, det hjælper ik i længden! Nå men nu er jeg klar igen. Og passer lidt bedre på. Haha. Hvordan går det med jer andre?  

Anmeld Citér

26. januar 2017

Anonym

Øv med skade! 

Altså jeg er begyndt at tænke mere over hvad jeg putter i munden. Synes jeg er blevet temmelig cool til det, trods jeg er omgivet mad konstant pga. mit erhverv�� men jeg har tabt 2 kg. Det er godt nok på 3 uger, men synes alligevel det er okay. Jeg har så også tabt 6 cm om taljen, så det går den rigtige vej og motiverer endnu mere. 

Jeg drikker en kop kaffe og et glas friskpresset grape hver morgen, spiser en bolle på arbejdet til morgenmad og ellers forsøger jeg at undgå for meget stivelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.