Vægttabs tråd 2017 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.025 visninger
19 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. januar 2017

Anonym trådstarter

Nogle der er med på en motiverende tråd om vægttab, sund kost, motion og træning, før og efter billeder eller hvad man nu lige har lyst til. Et sted hvor man kan spørge om råd og dele sin succes med andre i samme båd  

Det er muligt at svare anonymt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2017

Anonym

Ja! Jeg skal tabe mig 10 kg. inden påske og yderligere 5-10 kg. inden juli. Vil meget gerne være med. Har tidligere tabt mig 33 kg. og holdt det 2 år, men tog på efter graviditet. Så jeg ved, at jeg kan.

Anmeld Citér

8. januar 2017

Jegkiggerpåfugle

Har smidt 10 kg siden november 2016 og skal af med yderligere 25 kg inden året 2017 er slut.

jeg er på Henrik Duers opskrifter / træningsprogram 

har presset skemaet så jeg træner minimum 3 gange om ugen, er vi inviteret ud så træner jeg også om lørdagen

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym

Har tabt mig 10 kilo siden november og håbet er 20 kilo mere. Jeg er trøstespiser og når det er synd for mig så spiser jeg - så jeg er i gang med at forstå jeg kan gøre andre ting når det er synd for mig

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg startede halvt i december og har så virkelig givet den gas med træning og sund kost her i januar. Hvilket har ført til et par jeans der ikke kunne lukkes før, pludselig kan komme på uden at skulle åbnes  Jeg har ingen vægt (udover håndvægte som jeg flittigt bruger) så jeg måler mit vægttab i hvordan mit tøj sidder. Ved dog desværre at jeg er over de 100kg. Og det skal ændres! 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym

Jeg skal giftes i juni, og skal starte vægttab i midten af januar frem til midten af maj hvor jeg skal til sidste prøve af brudekjolen for at måle hvor meget den skal syes ind �� lige nu skal eksamener overstås og så er det igang ��

jeg vejer nu 96 og mit mål er at gå ned minimum 10 kg inden maj! Jeg begynder her d. 10 med madplan, træning og ridning! (Ridning har jeg dog altid gjort). 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
Anonym skriver:

Nogle der er med på en motiverende tråd om vægttab, sund kost, motion og træning, før og efter billeder eller hvad man nu lige har lyst til. Et sted hvor man kan spørge om råd og dele sin succes med andre i samme båd  

Det er muligt at svare anonymt. 

Ja, jeg vil gerne være med

Jeg har alt i alt smidt 30 kg. over de sidste par år. Jeg har holdt min vægt  (ca 74 kg.) de sidste par år men nu er min rygrad blød som smør Jeg vejer 75 og vil bare gerne ned på 65...jeg kan sagtens men mit problem er det forbandede sukker som jeg er afhængig af...

Jeg er meget aktiv med løb på længere distancèr flere gange ugentligt! 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym trådstarter

Momselomse skriver:

Ja, jeg vil gerne være med

Jeg har alt i alt smidt 30 kg. over de sidste par år. Jeg har holdt min vægt  (ca 74 kg.) de sidste par år men nu er min rygrad blød som smør Jeg vejer 75 og vil bare gerne ned på 65...jeg kan sagtens men mit problem er det forbandede sukker som jeg er afhængig af...

Jeg er meget aktiv med løb på længere distancèr flere gange ugentligt! 

Det var dæleme da godt gået  så det kan altså lade sig gøre, det er godt at høre. Men ja, det er de sidste kg der sidder bedst fast, det siger alle. Jeg vil bare gerne under 90kg til en start. Glæder mig til jeg når så langt som dig  

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg skal giftes i juni, og skal starte vægttab i midten af januar frem til midten af maj hvor jeg skal til sidste prøve af brudekjolen for at måle hvor meget den skal syes ind �� lige nu skal eksamener overstås og så er det igang ��

jeg vejer nu 96 og mit mål er at gå ned minimum 10 kg inden maj! Jeg begynder her d. 10 med madplan, træning og ridning! (Ridning har jeg dog altid gjort). 

Uhh hvor spændende og tillykke Hvordan er det gået at starte op i dag? 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
Anonym skriver:

Det var dæleme da godt gået  så det kan altså lade sig gøre, det er godt at høre. Men ja, det er de sidste kg der sidder bedst fast, det siger alle. Jeg vil bare gerne under 90kg til en start. Glæder mig til jeg når så langt som dig  

Det kommer du også Er du opsat på en bestemt 'Kur' eller klarer du det ud fra din egen overbevisning? Mit vægttab er GODT hjulpet på vej af løb på lange distancer, det har virkelig gjort meget. Er du selv fysisk aktiv?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.