Takket nej tak til vendingsforsøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2017

tarkoflen

Jeg fin vendt vores datter og synes på ingen måde det gjorde ondt eller var ubehageligt. 

Men hvis de vurderer at barnet ikke må blive større end 3300 g vil de så ikke sætte dig i gang før, siden de tilbyder et vendingsforsøg? Ellers virker det da lidt fjollet? 

Og hvis jeg må spørge hvorfor må du så ikke føde et barn der er større end 3300 g?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2017

lineog4

jeg fik vendt min ene pige og syntes overhovedet ikke det ubehageligt - det var ikke en nem vending og de var ved at give men hun vendte sig i sidste forsøg og alligevel var det ikke specielt ubehageligt. Det var derimod en lettelse da hun var vendt da jeg bedre kunne få vejret og hun kom længere ned i bækkenet og gav mig mere rum til at være - pludselig kunne jeg igen bøje mig ned og snøre mine sko. 

Og så er jeg nysgerrig, hvorfor må du ikke føde en der vejer mere end 3300?

Anmeld Citér

5. januar 2017

Mortilsnart4

Hippo93 skriver:

Hej. Er der nogen her inde som har fået tilbudt vendingsforsøg men i stedet valgte planlagt kejsersnit som vil fortælle mig lidt om det?

Jeg nåede ik at få valget vandet var gået var 5 cm åben da de opdage hun lagde med numsen ned af

fik akut kejsersnit da der var gået yderligere 3 timer og veerne var fået i stå af mit chock over hun vendte forkert 

nu ha jeg prøvet både at føde alm og fået kejsersnit 

de første 3 er født på alm vis

jeg ville til hver en tid føde alm hvis det var muligt

det tog mig 3 mdr at komme ovenpå kejswrsnittet havde mange smerter ved en fødsel er smerterne væk med det samme guldet er ude 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Hippo93

Tak for alle jeres svar. Jeg har været ved jordemoren i dag som igen kunne vurdere ham sidder op. Han har dog fødderne ved mit skamben. Derudover vejer han nu 2900 gram og der skal en lægelig vurdering til at finde ud af om jeg må føde ham eller han bliver for stor. Han må ikke veje mere end de 3300 da mit bækken er for smalt hvis han er større end de 3300. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.