Takket nej tak til vendingsforsøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.821 visninger
13 svar
5 synes godt om
4. januar 2017

Hippo93

Hej. Er der nogen her inde som har fået tilbudt vendingsforsøg men i stedet valgte planlagt kejsersnit som vil fortælle mig lidt om det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2017

EnGodMor

Jeg har ikke selv prøvet det, men kender nogle stykker der har, de valgte vendings forsøget fra, og takkede ja til kejsersnit, MEN efterfølgende har de fortrudt dette valg, og kunne de skrue tiden tilbage ville de helt klart Gøre det modsat. 

Sige ja til vendingesforsøg og nej til kejsersnit.

Anmeld Citér

4. januar 2017

Hippo93

EnGodMor skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det, men kender nogle stykker der har, de valgte vendings forsøget fra, og takkede ja til kejsersnit, MEN efterfølgende har de fortrudt dette valg, og kunne de skrue tiden tilbage ville de helt klart Gøre det modsat. 

Sige ja til vendingesforsøg og nej til kejsersnit.

Ja okay tak fordi du alligevel skrev. Har fået at vide jeg ikke må føde ham selv hvis han kommer over 3300gram. I følge min jm så vil han på terminsdatoen veje 3600 gram. Jeg synes dog ikke der er nogen grund til vendingsforsøget hvis de i forvejen mener at han bliver så stor jeg ikke må føde ham selv. Håber det giver mening? 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Kattha

Hippo93 skriver:

Hej. Er der nogen her inde som har fået tilbudt vendingsforsøg men i stedet valgte planlagt kejsersnit som vil fortælle mig lidt om det?

Det har jeg. Hvad vil du gerne vide? Om selve kejsersnit eller..?

Anmeld Citér

4. januar 2017

Bb2015

Min veninde fik foretaget veningsforsøg som ikke virkede og hun fik planlagt kejsersnit. Har spurgt hende om det var ubehageligt og hun svarede: ikke så meget som kejsersnittet. 

Jeg spurgte hende fordi jeg selv skulle have haft et vendingsforsøg men pga manglende fostervand turde de ikke for min søns sikkerhed. Jeg ville meget hellere have født vaginalt, bl.a fordi jeg nu er usikker på om fremtidige fødsler bliver ved enten planlagt eller akut kejsersnit hvis noget går galt med arret. Næste fødsel håber jeg er vaginal. Og ville vælge vendingsforsøget hvis jeg var dig 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Bb2015

Hippo93 skriver:

Ja okay tak fordi du alligevel skrev. Har fået at vide jeg ikke må føde ham selv hvis han kommer over 3300gram. I følge min jm så vil han på terminsdatoen veje 3600 gram. Jeg synes dog ikke der er nogen grund til vendingsforsøget hvis de i forvejen mener at han bliver så stor jeg ikke må føde ham selv. Håber det giver mening? 

Havde ikke set den her besked og det er jo en anden sag så  

Kan sige det sådan at jeg hellere vil have planlagt end akut kejsersnit 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Aristocats

Hvorfor i al verden vil du takke nej?

Anmeld Citér

4. januar 2017

Aristocats

Hov, har læst dit svar nu. Er de informeret om de informationer du fortæller eller har de tilbudt et vendingsforsøg alligevel? For så giver det ikke særligt meget mening for mig. 

Anmeld Citér

4. januar 2017

M1G

Hvorfor skulle du ikke kunne føde ham hvis han er over 3300? 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Troldemommi

Hvorfor må du ikke føde en baby på 3300 gram? Det er da ikke en høj vægt for en baby

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.