Ondt i ryg og mave ved vejrtrækning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2017

AnoMom

Nel skriver:

Ja det tænker jeg også.

Jeg kan dog mærke at det faktisk er kommet lidt igen, slet ikke ligeså meget som igår, men jeg har samme stikkende smerte i ryggen nu igen. Det er et bestemt punkt det er ved og føles ikke som decideret rygsmerter, altså mere som om det kommer fra noget andet, men kan mærkes i ryggen. Måske en nerve som du skrev tidligere.  Jeg må se hvordan det udvikler sig, går det i sig selv i dag, så nøjes jeg med at nævne det ved min næste lægetid.

Jeg tror bare det er en nerve ihvertfald. Tror bestemt ikke det er alvorligt og det bygger jeg udfra at jeg har skæv ryg og selv ofte får stikkende og brændende smerter på er bestemt punkt på ryggen :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2017

Nel

EJA skriver:

Prøv at læs om Facetsyndrom  Jeg har selv haft det nemlig og det er ganske ufarligt, men det kan gøre ondt og være ubehageligt. 

Ahh det lyder faktisk ikke helt ved siden af. Synes symptomerne på det kunne lyde som det jeg har, især med følelsen af at der bliver "stukket en kniv i ryggen".  Havde du også smerter ved vejrtrækning? når jeg tager (eller rettere sagt tog, i dag er smerterne meget milde) en dyb vejrtrækning, så stikker det i ryggen. Hvor længe varede dit?

Tak for dit svar forresten

Anmeld Citér

3. januar 2017

MariaKyedDK

Nel skriver:

Hej

Først og fremmest så ved jeg godt, at det her er noget som burde vendes med en læge og ikke jer herinde. Ingen af jer kan svare på hvad det er, men måske i selv har haft oplevet det.

Jeg fik igår, næsten fra det ene øjeblik til det andet, sådan en stærk stikkende smerte øverst i ryggen mellem skulderbladene samt en lignende stikkende smerte foran ved maven, men lidt mere diffus her. Primært var det ryggen som det stikkede enormt meget i.

Det var især når jeg trak vejret at det gjorde ondt, men også når jeg bevægede mig. Det startede omkring ved 19 tiden vil jeg tro og varede indtil jeg skulle sove, hvilket var svært pga. smerterne. (det er dog væk her til morgen, selvom jeg er lidt øm i maven)

Googler jeg symptomerne, kommer der diverse årsager frem, som jeg ikke vil begynde at konkludere det til at være. Jeg vil egentlig hellere høre om andre har prøvet det samme?

Jeg har en lægetid d. 12 i forbindelse med at jeg er 24 uger henne, så jeg kan snakke med min læge om det der

Jeg synes det lyder som om du har fået nerver i klemme, de smerter du beskriver har jeg konstant, fordi jeg døjer med nerver i klemme i hele rykken. og der kan opstå hvoprnår det skal være, og kan gør ondt kort som lang tid. 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Anonym

Mon det er galdestens anfald?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.