Tilbage fra uge i Skallerup Klit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

..

Hej alle sammen..

Så ses vi jo snart - er super spændt på at møde jer

Har lige været en uge i Skallerup Klit med Martin og ungerne, det var helt fantastisk og Smilla har noget svært ved at forstå vi ikke længere lige kan gå op i lege - eller vand land

Jeg smider lige et billede som blev ret godt fra vesterhavet og et af udsigten fra min stue her den anden aften..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

ivfmarie

Årh hvad!! Er det din daglige udsigt... fedt!

Og sikke et skøn billede af Smillen og havet!

Marie

Anmeld

5. oktober 2009

Tynen

Sikke nogle fede billeder

Dejligt at I havde en god ferie selvom Smilla nok lige skal have et par dage med en kold tyrker

Anmeld

5. oktober 2009

..

Jeps.. Er så heldig at have den udsigt, nyder den hver dag - den er aldrig ens Det bliver svært at undvære HVIS vi nogensinde får solgt vores hus, der er godt nok ikke mange interesserede

Hehe Tynen.. En kold tyrker kan man vist roligt kalde det - det første hun sagde i morges var "Ud og bade mor?"

- og tak for rosen af billederne

Anmeld

5. oktober 2009

Kaufie

Ikke dårligt med sådan en udsigt fra dagligstuen.....

Anmeld

5. oktober 2009

Nadi

Ihh nogle gode billeder!!

Kender godt det er med den kolde tyrker. Da vi kom hjem fra Side kunne Oliver heller ikke helt forstå at vi ikke bare lige kunne gå ned til poolen -han spurgte også om vi skulle ned og bade, og hvis jeg tog creme på sagde han solcreme, fornuftige drenge

Anmeld

6. oktober 2009

linemus

Wauw, flotte billeder!

Her siger Nanna og Signe også "ud og bade?", hver gang vi går tur ned til stranden. Sidst i søndags, hvor der var en strid blæst Nej tak, ikke mer' i år.

Lyder skønt med sådan en uges ferie sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.