Dagplejemor på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hun har ingen dagplejerelateret side hvor hun deler  billeder af børnene så det er ikke derfor��

Ofte er hun bare online i 5-10 min uden der "sker noget", men indimellem deler hun konkurrencer og lignende ��

Hvis du kan se hun deler konkurrencer osv i børnenes vågne timer. Så ville jeg nok sige noget til hende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2017

Anonym

AnoMom skriver:

Hvis du kan se hun deler konkurrencer osv i børnenes vågne timer. Så ville jeg nok sige noget til hende 

Hørt.

Dog forstår jeg slet ikke, hvorfor I er venner på Facebook? Hun er dit barns dagplejemor, ikke din ven.

Anmeld Citér

2. januar 2017

esioul

Anonym skriver:

Hørt.

Dog forstår jeg slet ikke, hvorfor I er venner på Facebook? Hun er dit barns dagplejemor, ikke din ven.

Jeg har det akkurat på samme måde.

Jeg har også før fået veneanmodninger fra forældre i den børnehave jeg arbejder. 

Jeg har på ingen måde lyst til at give dem adgang til min konto.Ikke fordi jeg har noget at skjule, men jeg vil gerne have en distance mellem arbejde og privatliv

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg har det akkurat på samme måde.

Jeg har også før fået veneanmodninger fra forældre i den børnehave jeg arbejder. 

Jeg har på ingen måde lyst til at give dem adgang til min konto.Ikke fordi jeg har noget at skjule, men jeg vil gerne have en distance mellem arbejde og privatliv

Nu er det altså dagplejemor selv der hr ansøgt- jeg gjorde det helt bevidst ikke selv ��

Anmeld Citér

3. januar 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

En dagplejemor har også ret til pauser og hvordan de bruges kan i ikke gøre noget ved... 

hvis du er tryg ved hende og dit barn er glad for stedet, så burde du måske lappe lidt af... det er hårdt at stå alene med 4 børn i 48 timer om ugen, så er det godt at man lige kan koble fra i 5 min, mens de kære børn er igang med at lege... hun er jo tilstede alligevel...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.