Dagplejemor på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.674 visninger
14 svar
29 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej !

Mine 2 børn går hos danmarks sødeste dagplejemor, og vi har et rigtig godt samarbejde, ingen problemer der!

MEN. Jeg har lagt mærke til en del gange nu, at når jeg kommer hjem om formiddagen efter at have afleveret mine børn, så er hun online på facebook. Jeg kan mærke det irriterer mig, for jeg får et billede af at hun bare sidder på facebook i stedet for at være sammen med børnene..

Det bekymrer og irriterer mig.

Hvad tænker i? Er det mig der er for sippet eller hvordan ville i have det med det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2017

ErDetSnartNU

Nu har jeg ikke selv Facebook-appen, men er det ikke noget med, at man kan stå som online hvis man har den, selv hvis man ikke bruger den i det tidsrum? 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Troldemommi

Anonym skriver:

Hej !

Mine 2 børn går hos danmarks sødeste dagplejemor, og vi har et rigtig godt samarbejde, ingen problemer der!

MEN. Jeg har lagt mærke til en del gange nu, at når jeg kommer hjem om formiddagen efter at have afleveret mine børn, så er hun online på facebook. Jeg kan mærke det irriterer mig, for jeg får et billede af at hun bare sidder på facebook i stedet for at være sammen med børnene..

Hvad tænker i? Er det mig der er for sippet eller hvordan ville i have det med det?

Det syntes jeg også lyder underligt, kan du se om hun er aktiv derinde eller bare er online uden at være aktiv?

Hvis hun er aktiv ville jeg sige noget, det eneste tidspunkt jeg syntes er ok at være aktiv på Facebook som dp er når ungerne sover. 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej !

Hvordan ved du at hun er online? Min mor er også dagplejemor og hun kan også ses som online. Det er dog ikke fordi hun bruger Facebook privat, men hun har en side, hvor hun poster billeder af børnene. Det foregår ofte sådan at hun sætter børnene i gang med en leg - fx at lege me biler og bilbane. Når legen er godt i gang tager hun lige et billede eller to og får sat ind. Alle forældrene er rigtig glade for at kunne følge med i hverdagen. Kunne det være pga lignende at hun er online?

Anmeld Citér

2. januar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hej !

Hvordan er hun online.

Tænker min profil er også altid online men derfor bruger jeg det ikke når jeg er på arbejde. 

Når jeg så har pause kan jeg se de der evt er gået ind på Facebook som jeg gør med alm sms beskeder

Anmeld Citér

2. januar 2017

AnoMom

Man kan godt stå online uden at være aktiv online. ;-)

så med mindre du kan se hun poster alt muligt ikke dagpleje relateret så synes jeg ikke du skal spekulerer over det. :-)

Anmeld Citér

2. januar 2017

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hej !

Man kan godt stå som online uden at være inde på Facebook. 

Min kæreste har nogen gange stået online selvom hans telefon var slukket.

Så medmindre hun kommentere ting, slår ting op osv, så ville jeg ikke sige noget. 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Mortilah

Enig med de andre.. jeg har altid FB åbent mem laver sjældent noget derinde..:-) hvis hun derimod kommenterede en masse artikler eller lignende så kan jeg forstå dig:-) 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Hun har ingen dagplejerelateret side hvor hun deler  billeder af børnene så det er ikke derfor��

Ofte er hun bare online i 5-10 min uden der "sker noget", men indimellem deler hun konkurrencer og lignende ��

Anmeld Citér

2. januar 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Hun har ingen dagplejerelateret side hvor hun deler  billeder af børnene så det er ikke derfor��

Ofte er hun bare online i 5-10 min uden der "sker noget", men indimellem deler hun konkurrencer og lignende ��

Det er ikke sikkert at hun er online, selvom der står det, hvis der ikke sker noget. Jeg står tit som online, hvor jeg ikke er.. og folk har sagt til mig, de kunne se jeg var. Men som sagt var det ikke..

Hvis hun deler konkurrencer, når hun passer børn, der ikke sover, så det jo en anden sag...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.