Hej piger,
Her kommer lige en masse ingenting

- Hvor er det skønt at blive vækket af at lillesøster har hikke. Heldigvis var det kun 3 min inden vækkeuret skulle ringe, så da det ringede, lå Christian og jeg lige og mærkede hende hikke lidt - så hyggeligt

- Jeg har simpelthen SÅ ondt i bækkenet, specielt symfysen. Jeg kan ikke vende mig i senge mere uden det gør forfærdeligt ondt, og bare det at rejse sig op fra sengen eller sofaen trækker tit tårer. Skal til jordemoder på fredag, så håber jeg at jeg kan lave en aftale med hende om at jeg bliver sat i gang på min termin hvis jeg ikke selv har født inden, for jeg kan sgu ikke klare at skulle gå over tiden heller.. Men jeg ved ikke hvor samarbejdsvillige de er. Gad vide om man kan få lov til at blive sat i gang før termin, når der ikke er noget galt med barnet, men det "kun" er bækkenløsning?
- Er der nogen der ved hvordan jeg kan "sende" en video? Mine forældre er i thailand, og vi optog den sødeste video med Noah i går hvor han synger, og den ville jeg gerne "sende" til dem, men jeg aner ikke hvordan man kan gøre. Er der evt. et sted man kan uploade den, hvor de så kan se den. Ikke et offentligt sted, for han er nøgen, for vi optog lige efter han havde været i bad.
- weeeeee..... 60 dage til termin i dag

Nå, det var lige lidt fra mig.
Ha en skøn mandag.
Tut
Anmeld