En masse "ingenting" :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

Tut

Hej piger,

Her kommer lige en masse ingenting

- Hvor er det skønt at blive vækket af at lillesøster har hikke. Heldigvis var det kun 3 min inden vækkeuret skulle ringe, så da det ringede, lå Christian og jeg lige og mærkede hende hikke lidt - så hyggeligt

- Jeg har simpelthen SÅ ondt i bækkenet, specielt symfysen. Jeg kan ikke vende mig i senge mere uden det gør forfærdeligt ondt, og bare det at rejse sig op fra sengen eller sofaen trækker tit tårer. Skal til jordemoder på fredag, så håber jeg at jeg kan lave en aftale med hende om at jeg bliver sat i gang på min termin hvis jeg ikke selv har født inden, for jeg kan sgu ikke klare at skulle gå over tiden heller.. Men jeg ved ikke hvor samarbejdsvillige de er. Gad vide om man kan få lov til at blive sat i gang før termin, når der ikke er noget galt med barnet, men det "kun" er bækkenløsning?

- Er der nogen der ved hvordan jeg kan "sende" en video? Mine forældre er i thailand, og vi optog den sødeste video med Noah i går hvor han synger, og den ville jeg gerne "sende" til dem, men jeg aner ikke hvordan man kan gøre. Er der evt. et sted man kan uploade den, hvor de så kan se den. Ikke et offentligt sted, for han er nøgen, for vi optog lige efter han havde været i bad.

- weeeeee..... 60 dage til termin i dag

Nå, det var lige lidt fra mig.

Ha en skøn mandag.

Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Millebasse

Uh,der er ikke noget bedre end at mærke den lille og så sammen med manden
Vi havde også lige lagt os til at sove den anden aften og så sparkede hun helt vildt, manden skulle da også lige mærke og blev helt forskrækket over hendes kræfter

Æv æv, hvor træls med dit bækken. Hos min jordmoder kan man må få akupunktur hvis man har bækkenløsning..

Det med videoen kan jeg ikke svare på..

Camilla

Anmeld

5. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Åhh det lyder til at være en rigtig dejlig morgen i har haft. Er der godt nok kun 60 dage til syntes lige du har meldt ud at du var gravid, uha tiden går hurtig, og de stor bliver bare større.
Hvis du nu siger til jordmor at du har så ondt og at du ikke kan sove for det eller i det heletaget være nogen steder, mon så ikke det kan lade sig gøre for du skulle jo også gerne lige have overskud til at føde, og det har man sku ikke når man har SÅ ondt.
Det sidste kan jeg ikke hjælpe dig med.
God dag til dig

Joan

Anmeld

5. oktober 2009

ivfmarie

Ej Tuttu.. Det var da ikke ingenting - det var da en dejlig ting!
Kan godt huske baby-hikke... nice, Freja gjorde det rigtig tit.

Øv med bækkenløsningen.. det er synd for dig at du skal lide i denne søde ventetid.

Knus og god dag til dig min søde ven!

Anmeld

5. oktober 2009

Tynen

Hvor er jeg ked af at høre at du skal være så hårdt ramt!
Nu er det sikkert forskelligt fra sted til sted (Og fra Jm til JM) men der var faktisk ingen (Af dem med slem BL) i min nye terminsgruppe der fik lov at blive sat i gang før tid.
Skal dog ikke kunne sige hvordan det er når det bare er på termisdagen.
Gad vide om de så ikke er lidt mere large?!
Det er bare slet, slet ikke sjovt når man har en guldklump i forvejen som også kræver sin mor.

Det med videoen ved jeg faktisk ikke..
Kan man ikke gøre sine videoer private på tuben?

.. Og skal vi så ikke snart se et maveflex nu vi alligevel bare venter på at det bliver tirsdag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.