hjælp, jeg har siden jeg fødte taget på - har ikke været på vægten og ejer heller ikke en! - men kan mærke på mit tøj og se på min mave, at det ikke går den rigtige vej 
Det er 3 barn, de to andre gange, har jeg tabt mig relativt hurtigt efter fødslen. jeg tog kun 10 kg på i graviditeten og har ikke ekstra vægt som så derfra.
jeg synes jeg spiser ok sundt, julen har selvfølgelig været præget af lidt mere slik, chokolade osv. end normalt.
jeg har en stofskiftesygdom, som godt kan være synderen, da mit stofskifte har været for lavt se sidste 2 måneder...
Men vil lige høre, om der er Andre der har oplevet at tage på under amning fremfor at tabe sig???
Jeg tabte mig ikke et gram imens jeg ammede (tværtimod), men først efter endt amning, men så gik det faktisk hurtigt, tabte ca 20 kg på et halvt år forholdsvis let, men mangler dog 5 kg som sidder ekstra godt fast. Tænker at jeg vil give den en skalle med ekstra sund mad i en måned eller to nu når vi har fundet nytår og satser på at det kan ryste de sidste kg af.
Men har hørt om flere som har oplevet at det har vekslet fra den ene graviditet (og herunder efterfølgende forløb) til den anden om amningen havde noget at sige i forhold til vægttab eller mangel af samme... 

Anmeld
Citér