Hvilken autostol til en knap 3åri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2016

tarkoflen

På autostol.dk er der en rigtig fin guide til at finde den rigtige stol. Der kan du taste alder, højde og vægt ind og så foreslår den passende og testede stole, så der ville jeg kigge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2016

Babilooo

29. december 2016

Lenchick

Maalene skriver:

Da jeg købte til min datter for 3 år siden, undersøgte jeg markedet og købte den der havde klaret sig bedst i test - som du selv skriver, så er sikkerheden vigtigst 

Dengang var denne bedst:  http://www.babysam.dk/autostol/autostole3-12ar/kidfix-sl-sict-autostol-cosmos-black 

Men kig evt. de nyere test i autostole og vælg ud fra det 

Denne stol har vi også, men den er 15-36 kg og selvom lillebror snart vejer 15 kg, går der mindst et år før han kommer i sådan en stol. Storesøster var 3,5 år og vejede 16 kg før hun skiftede

Anmeld Citér

29. december 2016

Babilooo

Smølfine123 skriver:

Cybex

Cybex er typisk dyr ... men også nok et af de bedste mærker mht sikkerhed

Anmeld Citér

29. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Lenchick skriver:

Denne stol har vi også, men den er 15-36 kg og selvom lillebror snart vejer 15 kg, går der mindst et år før han kommer i sådan en stol. Storesøster var 3,5 år og vejede 16 kg før hun skiftede

Ja min datter vejer nemlig kun 13,5 kg så ville aldrig sætte hende i en stol fra 15 kg af 

Anmeld Citér

29. december 2016

Babilooo

anna111 skriver:

Ja min datter vejer nemlig kun 13,5 kg så ville aldrig sætte hende i en stol fra 15 kg af 

Cybex sirona går fra 9-36 kg

Anmeld Citér

29. december 2016

MM00

anna111 skriver:

Mange tak 

Den er forud vendt jeg ønsker netop ikke at købe noget alt for billigt hendes sikkerhed er vigtigst derfor søger jeg råd til hvilken stol der er god 

Nogle af autostolene fra coop er lavet af Nania de er billig og sikkerheden er ikke god i dem så ved du det.

Hvad så med de her som kan vokse med hende 

https://www.onskeborn.dk/webshop/autostole/autostole-9-36-kg/recaro-young-sport-hero

https://m-shopping.coop.dk/vare/cybex-autostol-pallas-2-fix-pure-black-9-36-kg-montering-med-isofix-eller-3-punktssele/4250183747506

Anmeld Citér

29. december 2016

(august)

Römer King plus 

har haft dem til alle tre og de er fantastiske. Vi have en Cybex sirona med min datter fik hold i nakken når vi kørte længere ture, så den blev solgt efter 15 dage og tilbage med Römeren ��

Anmeld Citér

29. december 2016

Lenchick

(august) skriver:

Römer King plus 

har haft dem til alle tre og de er fantastiske. Vi have en Cybex sirona med min datter fik hold i nakken når vi kørte længere ture, så den blev solgt efter 15 dage og tilbage med Römeren ��

Vi fik en brugt Römer King Plus af mandens søster, som nr 2 stol. Den er bare SÅ meget bedre, end den Besafe vi købte fra ny. Knægten kommer ud af selerne i Besafe stolen, trods vi monterer helt rigtigt og har været forbi forhandleren flere gange, også i kontakt med producenten. Vi fik anbefalet en selesamler, men den piller han bare af! Det er ikke ret fedt at køre på motorvejen med en 2-årig, som har brudt ud af selerne. Han er, pga en kronisk sygdom, kognitivt bagud, svarende til et barn på 1 år, så vi kan ikke forklare ham, at han skal blive siddende. 

Jeg har købt en anti-escape udstyr hos FDM, så håber det fungerer. Ellers køber vi en Römer mere, for den kan han ikke komme ud af

Anmeld Citér

25. april 2017

lauradalgaard88

Jeg skal være mor her til august, og står også og mangler ideer til en autostol til min datter. 

Jeg har læst meget forskelligt på nettet, og er ofte faldet over mærket Cybex

Jeg fornemmer på folks bedømmelser på nettet, at det er nogle rigtig solide autostole, men vil gerne lige høre andres mening

Jeg har kigget på nedestående autostol, men jeg aner ikke hvad jeg skal kigge efter, udover prisen selvfølgelig https://www.onskeborn.dk/webshop/autostole/child-autostol-3,5-12-%C3%A5r/cybex-solution-m,-sort

Håber folk kan hjælpe! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.