Hvilken autostol til en knap 3åri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.696 visninger
19 svar
4 synes godt om
28. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Hej jeg står og vil have mig en anden autostol til min pige på 2,8 år hun vejer a 13,5 kg og er 89,5 cm 

Vi har en brugt maxi cosi fra 9 til 15 kg vil jeg tro den er og syntes virkelig hun sidder dårligt i den !! 

Hvilken vil i anbefale mig at skifte til ??  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2016

Tystys14

anna111 skriver:

Hej jeg står og vil have mig en anden autostol til min pige på 2,8 år hun vejer a 13,5 kg og er 89,5 cm 

Vi har en brugt maxi cosi fra 9 til 15 kg vil jeg tro den er og syntes virkelig hun sidder dårligt i den !! 

Følger lige med, har nemlig samme problem.

Anmeld Citér

28. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Vil anbefale en 9-36 kg autostol. 
Sådan en har min datter siddet i siden hun var ca 1 år. Og hun sidder så godt i den! Jeg er ret vild med at den kan bruges indtil hun er stor nok til at undvære autostol. Pt sidder hun med den indbyggede 5-punktsele og med en indsats, så stolen passer bedre til hendes størrelse. Men som hun vokser kan først indsatsen tages ud, og senere selen, så hun kan sidde med bilens sele i stedet. - Som en selepude med ryglæn. 

Anmeld Citér

28. december 2016

MM00

anna111 skriver:

Den hun sidder i hedder 9-18 kg. Er den forudvendt eller bagudvendt?

Jeg tænker hun jo ikke stor nok til at sidde i en stol hvor det bare er bilens sele der holder hende. 

Tænker stole som de her som kan vokse med hende måske er noget  (bare pas på med at købe en for billig autostol)

http://www.babysam.dk/autostol/advansafix-ii-sict-autostol-cosmos-black

Eller en Recaro young sport 

Anmeld Citér

29. december 2016

anna111

T10 skriver:

Jeg tænker hun jo ikke stor nok til at sidde i en stol hvor det bare er bilens sele der holder hende. 

Tænker stole som de her som kan vokse med hende måske er noget  (bare pas på med at købe en for billig autostol)

Mange tak 

Den er forud vendt jeg ønsker netop ikke at købe noget alt for billigt hendes sikkerhed er vigtigst derfor søger jeg råd til hvilken stol der er god 

Anmeld Citér

29. december 2016

anna111

T10 skriver:

Men lige netop den stol du henviser til har vi til lillesøster fra 9-18 kg og dens låse system er virkelig ikke nemt for mig at få spændt ordentligt ind den er meget stram så jeg har næsten ikke kræfterne til det 

Anmeld Citér

29. december 2016

anna111

MummiT skriver:

Vil anbefale en 9-36 kg autostol. 
Sådan en har min datter siddet i siden hun var ca 1 år. Og hun sidder så godt i den! Jeg er ret vild med at den kan bruges indtil hun er stor nok til at undvære autostol. Pt sidder hun med den indbyggede 5-punktsele og med en indsats, så stolen passer bedre til hendes størrelse. Men som hun vokser kan først indsatsen tages ud, og senere selen, så hun kan sidde med bilens sele i stedet. - Som en selepude med ryglæn. 

Hvad hedder den stol i har ? 

Anmeld Citér

29. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
anna111 skriver:

Hvad hedder den stol i har ? 

Jeg mener den er fra coop..

Men der findes mange modeller i den klasse som er gode. Du kan evt gå ind på autostol.dk og se på de stole de har testet.

Anmeld Citér

29. december 2016

anna111

MummiT skriver:

Jeg mener den er fra coop..

Men der findes mange modeller i den klasse som er gode. Du kan evt gå ind på autostol.dk og se på de stole de har testet.

Tak vil jeg da forsøge mig med �� 

Anmeld Citér

29. december 2016

Maalene

Da jeg købte til min datter for 3 år siden, undersøgte jeg markedet og købte den der havde klaret sig bedst i test - som du selv skriver, så er sikkerheden vigtigst 

Dengang var denne bedst:  http://www.babysam.dk/autostol/autostole3-12ar/kidfix-sl-sict-autostol-cosmos-black 

Men kig evt. de nyere test i autostole og vælg ud fra det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.