NADI - tillykke med fødselsdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

linemus

Stort tillykke med fødselsdagen, Nadia   Sikke et pragtfuldt vejr du giver os. Håber du får en super skøn dag og bliver fejret med maner af dine to drenge.

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Nadi

Ihh TUSIND TAK, hvor er I bare søde
Jeg har haft en fantastisk dag, blev vitterligt vækket med morgensang og rundstykker og gaver  Så var jeg i skole, hvilket ikke var noget at råbe hurra for. Så havde jeg inviteret mine forældre med os ud at spise på Bone's og det var bare rigtig hyggeligt! Oliver var et pragt eksemplar og opførede sig sødt. Der sad en familie bag ved os, som havde en pige der måske var ½-1 år yngre og Oliver var så gelant at spørge om hun ville med ind i legerummet og prøvede at ta hende i hånde. Det var bare såå kært
I gave har jeg fået en halv hund, et Viborg-gavekort, moringa body lotion, "Et ærligt liv" af Ole Henriksen og et super flot ur.

Alt i alt en helt perfekt 24-års fødselsdag

Anmeld

5. oktober 2009

Siber

hip hip hurra tillykke med fødselsdagen

Knus Siber

Anmeld

5. oktober 2009

Rasmine

Nadi skriver:

Ihh TUSIND TAK, hvor er I bare søde
Jeg har haft en fantastisk dag, blev vitterligt vækket med morgensang og rundstykker og gaver  Så var jeg i skole, hvilket ikke var noget at råbe hurra for. Så havde jeg inviteret mine forældre med os ud at spise på Bone's og det var bare rigtig hyggeligt! Oliver var et pragt eksemplar og opførede sig sødt. Der sad en familie bag ved os, som havde en pige der måske var ½-1 år yngre og Oliver var så gelant at spørge om hun ville med ind i legerummet og prøvede at ta hende i hånde. Det var bare såå kært
I gave har jeg fået en halv hund, et Viborg-gavekort, moringa body lotion, "Et ærligt liv" af Ole Henriksen og et super flot ur.

Alt i alt en helt perfekt 24-års fødselsdag

Stort tillykke, sweetie

Anmeld

5. oktober 2009

birgittemarie

Stort tillykke med fødselsdagen, kæreste Nadia

Dejligt at høre, at du har haft en dejlig dag og hvor var Oliver sød på restauranten.

Hurraknus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.