Fravalg af amning eller ej? Tredje barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vis jeg var dig havde jeg valgt fra og givet flaske det gjorder jeg osse selv ved mit nr 2 osse på grund af et virkelig dårligt ammeforløb første gang  

Og det giver meget mere ro på til at starte med men vis din mand er imod vil det nok give en meget dårlig samvittighed øv øv det er slet ikke fer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2016

Aristocats

Jeg synes det er ærgerligt at folk automatisk vælger amning fra, fordi ét forløb har været dårligt. Det er altså en kæmpe misforståelse at ét dårligt ammeforløb = fremtidige dårlige amme forløb. Man snyder sig selv for et potentielt godt ammeforløb ved at beslutte sig på forhånd omkring at det næste ammeforløb også vil blive dårligt. Jeg siger ikke folk skal amme hvis de ikke føler for det af den ene eller den anden årsag, men jeg synes det er synd at der ikke er flere der prøver fordi de desværre er blevet afskrækket med én dårlig oplevelse. Hvis man gerne vil amme, så giv det en chance og du kan blive overrasket. Der er ingen grund til at lade sig afskrække af et dårligt ammeforløb tidligere hen, hvis man faktisk gerne vil amme. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.