Det kan svinge rigtig meget og være virkelig forvirrende med hvor langt man svare til at være henne, har jeg fundet ud af
Jeg har været i behandling og derfor været rimelig sikker på ægløsning på grund af sprøjte, er dog blevet spontan gravid under forsøget, fik ikke lagt æg op(delingen stoppede) men testede bragende positivt 17 dage efter jeg tog ægløsnings sprøjten.
Først scanning hvor lægen kunne måle "rigtigt" skulle jeg være 5+4 efter min beregning. Lægen målte den til at være 4+4 hvilket vil sige min test skulle være bragende positiv 3+1.
Anden scanning 14 dage efter skulle jeg jo så være 6+4 ifølge sidste scanning, der blev den målt til 7+6.
Tredie scanning 17 dage efter skulle jeg være 10+2 men der blev den målt til 11+1.
Til NF 12 dage senere skulle jeg jo så være 12+6 men blev målt og fastsat til kun at være 12+2. Hvilket vil svare til at jeg har løsnet et æg 2 dage før jeg tog min ægløsnings sprøjte om aftenen og mens jeg tog ægløsnings blokker, netop for ikke at løsne æg inden ægudtagning.
Anmeld
Citér