Bryllup med en lille baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2017

nielsen80

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym, da ingen fra vores familie har vidst at vi gik med bryllups tanker i 2017. Meningen var da vi begge fylder rundt næste år at vi ville holde en samlet fødselsdag og holde et brag af en fest., vi ville skrive til dem der skulle med at de skulle reservere den dato osv. Og når tiden så var inde til invitationer vil de få at vide at vi starter i kirken og vi efter 11 år sammen endelig bliver gift...  Men, så vil skæbnen at vi uplanlagt finder ud af der ligger en bebs inde i min mave, foruden den har vi også en knægt på et par år. Jeg vil så have termin 3 måneder før bryllup og nu er alle vores planer brast sammen...

Vi skal ikke holde noget vildt dyrt og prangende men vi havde forventet at leje et forsamlingshus leje et amatør band og så ellers godt med mad og drikke da især min familie er gode til at danse på borderne ��

Vi ønsker ikke at holde barnedåb og bryllup sammen da det ellers var min første tanke, synes bare det synd at blande dagene.  Og dåben bliver i forvejen kun for de nærmeste så det vil vi kunne holde en hvilken som helst anden weekend. 

Er der nogle af jer der har prøvet at holde bryllup med så lille en baby, har man overskud til det, og hvordan får man det hele til at fungere under festen med sådan en lille en når man også selv er en af "hovedpersonerne" .. vi har tænkt at flytte det til 2018 men det gav bare så god mening lige at holde det på vores planlagte dato i forbindelse med årsdag osv.. 

God råd tak ��

Må indrømme jeg,ligesom de andre, ville flytte datoen. Måske I kunne blive gift på rådhuset på den pågældende dag og holde luksusbrunch eller lign for aller nærmeste familie. Også blive viet i kirken om et par år og holde et ordentligt gilde der.

Når barnet er så lille, ved man bare ikke, hvad man kan forvente. Og hvis man selv vil være sikker på at kunne være tilstede(ikke kun fysisk) med gæsterne, så ville jeg nok vente et år eller to.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.