Erfaringer med Basson Nordic?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Der var ikke tilbud da vi købte den sidste mdr 2013 

Vi gav 7999 kr plus 1299 for lift  men kunne forstille mig man kan være heldig til januar og få den lidt billigere vores blev først brugt fra april 2014 vi fik den hjem før tid men må osse sige man får hvad man betaler for og den er helt sikkert alle pengene hver !'

Tak Det passer nok meget godt med, at den nu koster 8499 kr og 1499 kr for liften. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2016

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Vi har en Basson Nordic Lux og ELSKER den!

Den kan være i mine forældres bil som er en lille bil - ved dog ikke hvilken

Og ellers er den bare så nem at håndtere og utrolig nem at klappe sammen, og så er det dejligt at man kan købe klapvognsdel til så man kan bruge samme stel

Dejligt med gode erfaringer med Basson Jeg synes også det virker smart med klapvognsdelen til samme stel. Har du set den som klapvogn? 

Anmeld Citér

21. december 2016

asphodel

Vi har en basson nordic lux og er meget tilfredse med den. Synes det er spild at bruge dobbelt så mange penge på en mærkevogn, der ikke kan mere end de billigere udgaver alligevel. Vi har klapvognsdelen men har på grund af vejret ikke fået den afprøvet endnu. Eneste minus er at hjulene punkterer MEGET nemt. Heldigvis har jeg en mand, der er god til at lappe cykler, men han har lappet de hjul rigtig mange gange efterhånden.

Anmeld Citér

21. december 2016

grinny

Anonym skriver:

Dejligt med gode erfaringer med Basson Jeg synes også det virker smart med klapvognsdelen til samme stel. Har du set den som klapvogn? 

Har kun set selve klapvognsdelen, men aldrig på stellet - men den ser fin ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.