Erfaringer med Basson Nordic?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.930 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. december 2016

Anonym trådstarter

Hej baby'er!

Graviditeten er stadig hemmelig, derfor anonym

Nogen der vil dele deres erfaringer med Basson Nordic? Gode og dårlige? Vi bor i byen og vil gerne have en barnevogn med drejehjul (eller hvad de nu hedder). Fungerer barnevognen også fint som klapvogn? Jeg har nemlig set at der kan købes et sæde til klapvogn. 

Vi overvejer også Emmaljunga, men da der er stor prisforskel er Basson også kommet i spil. 

Hvis der er bud på andre barnevogn så BYD gerne ind.

Barnevognen skal gerne kunne holde til mere end et barn. 

På forhånd tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2016

Makje9113

Anonym skriver:

Hej baby'er!

Graviditeten er stadig hemmelig, derfor anonym

Nogen der vil dele deres erfaringer med Basson Nordic? Gode og dårlige? Vi bor i byen og vil gerne have en barnevogn med drejehjul (eller hvad de nu hedder). Fungerer barnevognen også fint som klapvogn? Jeg har nemlig set at der kan købes et sæde til klapvogn. 

Vi overvejer også Emmaljunga, men da der er stor prisforskel er Basson også kommet i spil. 

Hvis der er bud på andre barnevogn så BYD gerne ind.

Barnevognen skal gerne kunne holde til mere end et barn. 

På forhånd tak!

Jeg følger lige med her :-) Kunne også være nogen havde erfaring med, om den kunne være i mindre biler  

Anmeld Citér

20. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har emmaljunga big star suprim med dreje hjul vi elsker vores den er virkelig super lækker at køre rundt med den bliver nu brugt til barn når 2 og er stadig som ny 

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

Makje9113 skriver:

Jeg følger lige med her :-) Kunne også være nogen havde erfaring med, om den kunne være i mindre biler  

Det er du velkommen til

Jeg har slet ikke tænkt på størrelse i forhold til at være i bil. Men det er selvfølgelig også vigtigt at tænke ind

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Vi har emmaljunga big star suprim med dreje hjul vi elsker vores den er virkelig super lækker at køre rundt med den bliver nu brugt til barn når 2 og er stadig som ny 

Det er også den vi har i spil. Vi har et vennepar, der har den til deres datter og det er en lækker vogn! 

Anmeld Citér

20. december 2016

An&Jo

Den nyeste model af emmaljungas med drejehjul kan faktisk være bag i den sidst nye model af aygo, c1 osv fordi drejehjulene også kan tages af og stellet dermed kan klappes sammen til at fylde meget lidt.

Bare hvis i vil have pladsen i bilen med i betragtning. jeg har nemlig lige set en video hvor de viser hvordan man pakker den i de biler.  

Hvor meget eller hvor lidt en basson fylder ved jeg ikke, men altså man får jo for det meste hvad man betaler for

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Den nyeste model af emmaljungas med drejehjul kan faktisk være bag i den sidst nye model af aygo, c1 osv fordi drejehjulene også kan tages af og stellet dermed kan klappes sammen til at fylde meget lidt.

Bare hvis i vil have pladsen i bilen med i betragtning. jeg har nemlig lige set en video hvor de viser hvordan man pakker den i de biler.  

Hvor meget eller hvor lidt en basson fylder ved jeg ikke, men altså man får jo for det meste hvad man betaler for

Vi har en stationcar, så jeg tror nok den kan være. Men derfor er det selvfølgelig rart, at der også er plads til andet end barnevognen

Jeg har tænkt det samme - at man får hvad man betaler for. Vi havde en BRIO til min ældste, og den var jeg ikke imponeret over. Så vi endernok med at give ekstra og køber Emmaljunga'en - med mindre der kommer gode anbefalinger af Basson'en herinde

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Må jeg spørge hvor meget I gav for jeres? 

Anmeld Citér

20. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Må jeg spørge hvor meget I gav for jeres? 

Der var ikke tilbud da vi købte den sidste mdr 2013 

Vi gav 7999 kr plus 1299 for lift  men kunne forstille mig man kan være heldig til januar og få den lidt billigere vores blev først brugt fra april 2014 vi fik den hjem før tid men må osse sige man får hvad man betaler for og den er helt sikkert alle pengene hver !'

Anmeld Citér

20. december 2016

grinny

Vi har en Basson Nordic Lux og ELSKER den!

Den kan være i mine forældres bil som er en lille bil - ved dog ikke hvilken

Og ellers er den bare så nem at håndtere og utrolig nem at klappe sammen, og så er det dejligt at man kan købe klapvognsdel til så man kan bruge samme stel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.