Afslag på julehjælp lån på trods af rki?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2016

Anonym trådstarter

Hvor små er børnene?!

Jeg tænker, at du har nogle gode intentioner, om at tilbyde dine børn det, du pålægger værdi. En jul uden mangler. Er du i en situation hvor du kan tilbyde det?! Nej, derfor må du være ansvarsbevidst og finde en anden vej. 

Du vil i den process sikkert sande, at børnene finder værdi i det du tilbyder dem, f.eks. nærhed, hygge og ro.

Jeg tror, at dit behov for at tilbyde dine børn mere end du magter, er lige netop DIT behov. Ikke børnenes.

Held og lykke og glædelig jul.

Jeg har en meget bevidst 5-årig som absolut fanger hvordan vennerne holder jul. Den anden er kun 18 mdr. Så han ved slet ikke hvad han går glip af.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2016

Anonym trådstarter

kaysen´s univers skriver:

Jeg er rigtig ked af at høre du har fået afslag på julehjælp. Juletiden er jo en tid på året, hvor der ikke skal være nogen bekymringer og kun glæde, specielt for børnene!

Som andre siger, kan man godt låne penge trods RKI. Det er dog rigtig dyrt og vej man helst ikke skal gå ned af.

Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er, med jeg ejer online butikken www.kaysensunivers.dk . Hvor vi sælger børnetøj, sanselegetøj og sengetøj mm. Samt lave special bestilte varer til lave priser.

Vi plejer ikke sælge på afbetaling, men vil i dette tilfælde gerne lave en afdragsordning med dig uden renter og gebyrer for at kunne hjælpe dig og din familie bedst muligt. Du skal blot skrive til mig inde på hjemmeside eller på info@kaysensunivers.dk

mvh.

Anne

Kaysens univers

Ja det er det nemlig. Har også altid selv hjulpet andre og doneret til julehjælp og andre gode sager. Men er desværre selv blevet den som har brug for hjælp.

Hvor er det venligt af dig. Jeg vil helt sikkert kigge hvad du har i din shop.

De er 18 mdr og 5 år.

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Hvad mangler du? Mad eller gaver? Og hvor i landet bor du?

Jeg mangler faktisk begge dele. Jeg bor på Sydfyn.

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Var det en mulighed at din mor hjalp dig med at oprette et lån i hendes navn istedet og så kunne du betale hende når der kommer løn. ? 

Det kan hun desværre ikke.

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Der er en gruppe der hedder hjælp Danmark på fb, prøv at kigge på den side, der er ret mange der for hjælp der.

Ja det kunne være jeg skulle prøve at se derinde.

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

loubri skriver:

Føtex i Vanløse deler julehjælp ud d. 24 Dec fra kl 8-10.  

Ved ikke om du bor tæt på. Men det var måske en mulighed. 

Jeg bor desværre langt derfra.

Anmeld Citér

20. december 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Nogle der kender et sted hvor man kan tage lån, ala vivus, på trods af rki? Er registreret for 3 mindre beløb, gamle sager, som jeg arbejder på at komme ud af.

Fik igår afslag på julehjælp. Er lige blevet alene med to små børn og på SU. Så har virkelig ikke økonomi til at holde jul. Naiv som jeg er havde jeg næste regnet med at få julehjælp. Eller også har jeg taget skyklapper for øjnene og håbet og holdt ud. Men sådan skulle det ikke være.

og jeg ved godt det er dumt at tage lån, med skulle også kun være 1000 kr ca så vi har lidt at gøre med og så betale ud så snart vi rammer pengedag. Vil bare så gerne kunne give dem en dejlig jul med gaver og julemad. Har desværre hverken familie eller venner som kan hjælpe.

For 2 timer siden er der opslået tilbud om gratis julekurv på Fyn i vores hjælpegruppe "Hjælp Danmark" på Facebook.

Der er ikke nogen, der har meldt sig endnu...

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det forstår jeg udmærket. Ikke at du overhovedet behver at være flov, alle kan blive ramt af dårlig økonomi. Du er jo netop stærk og modig, når du tør række ud for dine børns skyld.

Når det er sagt, kan man sagtens være anonym i mange grupper. Så skal man blot sende en besked til en admin, som formidler videre.

Det vidste jeg ikke man kunne. Vil prøve at undersøge det. Tak!

Anmeld Citér

20. december 2016

nielsen80

Rockertand skriver:

For 2 timer siden er der opslået tilbud om gratis julekurv på Fyn i vores hjælpegruppe "Hjælp Danmark" på Facebook.

Der er ikke nogen, der har meldt sig endnu...

Skulle lige til at skrive det samme!

Til TS: Kunne du evt holde jul et andet sted, så maden var klaret? Til din 18 mdr, tænker jeg, du kan købe noget meget billigt. Min på 4 kan blive ligeså glad for en pruttepude som en cykel. Til ham på 5 kunne du evt noget brugt, også give et slags gavekort til et stort ønske, som du køber i januar - hvor der er udsalg OG du får børnepenge.

kram til dig

Anmeld Citér

20. december 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Jeg mangler faktisk begge dele. Jeg bor på Sydfyn.

Hvor gamle er dine børn? Og er det drenge eller piger?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.