Afslag på julehjælp lån på trods af rki?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.210 visninger
36 svar
68 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. december 2016

Anonym trådstarter

Nogle der kender et sted hvor man kan tage lån, ala vivus, på trods af rki? Er registreret for 3 mindre beløb, gamle sager, som jeg arbejder på at komme ud af.

Fik igår afslag på julehjælp. Er lige blevet alene med to små børn og på SU. Så har virkelig ikke økonomi til at holde jul. Naiv som jeg er havde jeg næste regnet med at få julehjælp. Eller også har jeg taget skyklapper for øjnene og håbet og holdt ud. Men sådan skulle det ikke være.

og jeg ved godt det er dumt at tage lån, med skulle også kun være 1000 kr ca så vi har lidt at gøre med og så betale ud så snart vi rammer pengedag. Vil bare så gerne kunne give dem en dejlig jul med gaver og julemad. Har desværre hverken familie eller venner som kan hjælpe.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nogle der kender et sted hvor man kan tage lån, ala vivus, på trods af rki? Er registreret for 3 mindre beløb, gamle sager, som jeg arbejder på at komme ud af.

Fik igår afslag på julehjælp. Er lige blevet alene med to små børn og på SU. Så har virkelig ikke økonomi til at holde jul. Naiv som jeg er havde jeg næste regnet med at få julehjælp. Eller også har jeg taget skyklapper for øjnene og håbet og holdt ud. Men sådan skulle det ikke være.

og jeg ved godt det er dumt at tage lån, med skulle også kun være 1000 kr ca så vi har lidt at gøre med og så betale ud så snart vi rammer pengedag. Vil bare så gerne kunne give dem en dejlig jul med gaver og julemad. Har desværre hverken familie eller venner som kan hjælpe.

Jeg vil tro at det kun er steder med en skyhøj rente - så jeg ville prøve hos familie i stdet. 

Anmeld Citér

20. december 2016

Anonym

Har du prøvet diverse grupper på Facebook? Næstehjælperne fx. Der er søde mennesker, der gerne giver fx julemad, hvis man mangler.

Anmeld Citér

20. december 2016

Sprit25

Hvad mangler I? Og hvor bor du? Måske kan vi undvære noget af det?

Anmeld Citér

20. december 2016

migxher

Har du evt spurgt banken om du kan få lov til et overtræk på dit kort?

Anmeld Citér

20. december 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Har du evt spurgt banken om du kan få lov til et overtræk på dit kort?

Det er nok umuligt når hun står i RKI, banken plejer at være lukket land når man står der.

Anmeld Citér

20. december 2016

migxher

solskinsliv skriver:

Det er nok umuligt når hun står i RKI, banken plejer at være lukket land når man står der.

Altså det har jeg slet ikke forstand på, det var bar et forslag banken er vel bedre end quick lån, der er jo oftes skyhøj rente og det kan virkelig være en glidebane at komme ud på.

Anmeld Citér

20. december 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
migxher skriver:

Altså det har jeg slet ikke forstand på, det var bar et forslag banken er vel bedre end quick lån, der er jo oftes skyhøj rente og det kan virkelig være en glidebane at komme ud på.

Det er helt rigtigt, det er bare umuligt at låne i banken og næsten alle andre steder når man står i RKI. 

Anmeld Citér

20. december 2016

Patriark

Anonym skriver:

Hvor små er børnene?!

Jeg tænker, at du har nogle gode intentioner, om at tilbyde dine børn det, du pålægger værdi. En jul uden mangler. Er du i en situation hvor du kan tilbyde det?! Nej, derfor må du være ansvarsbevidst og finde en anden vej. 

Du vil i den process sikkert sande, at børnene finder værdi i det du tilbyder dem, f.eks. nærhed, hygge og ro.

Jeg tror, at dit behov for at tilbyde dine børn mere end du magter, er lige netop DIT behov. Ikke børnenes.

Held og lykke og glædelig jul.

Anmeld Citér

20. december 2016

kaysen´s univers

Jeg er rigtig ked af at høre du har fået afslag på julehjælp. Juletiden er jo en tid på året, hvor der ikke skal være nogen bekymringer og kun glæde, specielt for børnene!

Som andre siger, kan man godt låne penge trods RKI. Det er dog rigtig dyrt og vej man helst ikke skal gå ned af.

Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er, med jeg ejer online butikken www.kaysensunivers.dk . Hvor vi sælger børnetøj, sanselegetøj og sengetøj mm. Samt lave special bestilte varer til lave priser.

Vi plejer ikke sælge på afbetaling, men vil i dette tilfælde gerne lave en afdragsordning med dig uden renter og gebyrer for at kunne hjælpe dig og din familie bedst muligt. Du skal blot skrive til mig inde på hjemmeside eller på info@kaysensunivers.dk

mvh.

Anne

Kaysens univers

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.