Dagen nærmer sig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
6 svar
21 synes godt om
17. december 2016

grinny

Sidder og kigger på mit lille vidunder af en datter.

Så stolt og glad for at hun er lige her ved siden af mig - og ja er jo nok blevet lidt af en pylremor som konstant skal have hende lige ved min side, eller i hvert fald kunne se hende.

Dagen nærmer sig... 3 år siden min smukke dreng kom til verden

I år bliver noget anerledes end de andre år fordi vi har Aya, så sorgen er ikke så tydelig som de andre år, men den er der.

Jeg er glad for Aya, men hun kan og skal ikke erstatte Isaac. Savnet til ham er ikke blevet mindre efter hun er kommet, men det er blevet nemmere at leve med den, for når hun smiler til mig så kan selv de sorteste skyer forsvinde.

Men ak ja, 3 år er gået. Forstår det ikke altid.

Isaac, du er ikke glemt selvom din lillesøster er kommet til verden. Jeg vil for altid elske dig og savne dig.
Du vil for altid være min førstefødte, drengen jeg bar under mit hjerte i 9 måneder

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

grinny skriver:

Sidder og kigger på mit lille vidunder af en datter.

Så stolt og glad for at hun er lige her ved siden af mig - og ja er jo nok blevet lidt af en pylremor som konstant skal have hende lige ved min side, eller i hvert fald kunne se hende.

Dagen nærmer sig... 3 år siden min smukke dreng kom til verden

I år bliver noget anerledes end de andre år fordi vi har Aya, så sorgen er ikke så tydelig som de andre år, men den er der.

Jeg er glad for Aya, men hun kan og skal ikke erstatte Isaac. Savnet til ham er ikke blevet mindre efter hun er kommet, men det er blevet nemmere at leve med den, for når hun smiler til mig så kan selv de sorteste skyer forsvinde.

Men ak ja, 3 år er gået. Forstår det ikke altid.

Isaac, du er ikke glemt selvom din lillesøster er kommet til verden. Jeg vil for altid elske dig og savne dig.
Du vil for altid være min førstefødte, drengen jeg bar under mit hjerte i 9 måneder

Sorg og glæde kan godt bo lige ved siden af hinanden - tillykke med begge dine dejlige børn! 

Anmeld Citér

17. december 2016

tarkoflen

Det er så dejligt at l har lille Aya til at lette sorgen en smule og være et lyspunkt i en svær tid. Savnet og Isaac har en smuk plads og jeg er sikker på han kigger ned og glædes over at det er lige præcis Aya der blev hans lillesøster <3 

kram herfra

Anmeld Citér

18. december 2016

grinny

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Sorg og glæde kan godt bo lige ved siden af hinanden - tillykke med begge dine dejlige børn! 

Det kan de nemlig godt, og glæden og god at have midt i sorgen 

Anmeld Citér

18. december 2016

grinny

tarkoflen skriver:

Det er så dejligt at l har lille Aya til at lette sorgen en smule og være et lyspunkt i en svær tid. Savnet og Isaac har en smuk plads og jeg er sikker på han kigger ned og glædes over at det er lige præcis Aya der blev hans lillesøster <3 

kram herfra

Ja det er så dejligt hun er kommet til  Det hjælper meget på sorgen 

Anmeld Citér

18. december 2016

grinny

Så er det den 18. og nu 3 år siden vi drog mod sygehuset i troen og håbet om at jeg bare var en pylremor der bare lige skulle tjekkes  

Anmeld Citér

18. december 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
grinny skriver:

Så er det den 18. og nu 3 år siden vi drog mod sygehuset i troen og håbet om at jeg bare var en pylremor der bare lige skulle tjekkes  

Puha ja, det virker som bare for nogle uger siden jeg fulgte dig på meget nær hold i disse dage. 

Det er svært at forstå at det nu er 3 år siden. 

Kæmpe kram og mange tanker for I med på vejen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.