Sove udendørs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

For at svare på dit spørgsmål fra tidligere - ja, det føler jer mig helt tryg ved. Jeg holder jo øje i ny og næ, vognen er låst og jeg kan nærmest høre hende snorke igennem alarmen.

For mig har det været vigtigt med velfungerende praktiske løsninger. Når baby sover er det der jeg har muligheder for at ordne nogle ting, slappe af, gå i bad, osv. Så at sidde vagt, gå evige ture, osv. er simpelthen for upraktisk. Især i december.

Det er et temperamentsspørgsmål - jeg er temmelig rationelt anlagt og ved jo med min fornuft at spædbørn i Danmark hverken bliver stjålet, ædt af rotter, eller andre skræmmehistorier. Så jeg er helt rolig - jeg nægter fx også at møve min barnevogn med ind alverdens små forretninger, når baby ganske fint kan stå på gaden et øjeblik til jeg kommer ud igen.

Se hvad du føler for når baby er her - løsningerne kommer som regel af sig selv hvis man ikke tænker alt for meget over alle detaljerne...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2016

Aristocats

Her er det balkonen. Jeg er AAAAALT for neurotisk anlagt til at min barnevogn er ude af sigt bare i ét minut. Jeg ved godt at der ikke sker noget, men det kan jeg bare ikke overbevise min irrationelle hjerne om. Så her kommer barnevogn altså også med ind i små butikker (mega upraktisk), skal jeg lige hilse at sige - det er ikke det! Men mit hjerte (på den dårlige måde) går simpelthen amok hvis jeg skal slippe den af syne  Jeg har dårlige nerver på det punkt.  Nå, det blev til en længere anekdote, men her er det kun balkonen og ikke udenfor. 

Anmeld Citér

18. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vores har sovet i gården (aflukket gård) 'der er ingen tørre steder - men et regnslag klarede det 

jeg kan se vognen når jeg kigger ud af vinduet - men kunne også finde på at tage en lur. Der var alarm i og et åbent vindue - man kunne godt høre dem 

jeg var i starten ikke så tryg, men det gik over. Det var også 5 andre som sov ude ca. samme tid 

Anmeld Citér

18. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

mor:) skriver:

Vores har sovet i gården (aflukket gård) 'der er ingen tørre steder - men et regnslag klarede det 

jeg kan se vognen når jeg kigger ud af vinduet - men kunne også finde på at tage en lur. Der var alarm i og et åbent vindue - man kunne godt høre dem 

jeg var i starten ikke så tryg, men det gik over. Det var også 5 andre som sov ude ca. samme tid 

Samme her ... der står på skift 4-5 unger nede i baggården og alle mødrene tager det helt køligt. Man holder lidt øje, men ellers går det fint

Anmeld Citér

18. december 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Vores sov i en periode i soveværelset i barnevognen med vinduet åbent, da der var for meget larm fra gaden til, at han kunne sove. På den måde fik han frisk luft, men vi fik skruet lidt ned for larmen fra gaden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.