Ja, nu har jeg jo aldrig selv prøvet at være skruk, men jeg håber, du vil lytte til et råd, der har hjupet mig, da jeg i tidernes morgen var lige ved at opbygge en mindre spillegæld og havde brug for en hobby, der kunne redde mig fra at brænde nallerne!
Allerførst: måske du skulle nævne dine interesser? Det ville gøre det lettere at hjælpe dig 
Nå, men det jeg gjorde var, at jeg kastede mig over at lære italiensk.
Jeg elsker at rejse dertil og se fodbold, elsker kulturen, naturen og folket. Så hvorfor ikke lære at begå mig mere lokalt? Jeg købte ordbog, CD rom med lærehæfte og brugte ellers online-mediet, hvor duolingo.com og Youtube kunne hjælpe med en masse basic!
Derudover har min gode ven en tømrerbiks, hvor jeg lærte at lave lidt træarbejde, når han havde fyraften. Det vil du måske ikke synes er sjovt, men måske ler, billeder eller andet, hvor du bruger hænderne?
Sidst, et dejligt universalt råd til mænd og kvinder: brug tid på din egen krop. Crossfit, Yoga, mindfulness, ny kostplanlægning - whatever your game is. Det at du kan spore personlig fremgang og se resultater eller mærke dem i kraft af energi, et skarpere sind etc. er med til at fastholde en i interessen. Det er i hvert fald min erfaring.
Håber du får lidt ud af disse råd. Også selvom de er fra en skruk-løs man 
Anmeld
Citér