Argh jeg bliver sindsyg!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2016

Drømmerombarnnr2

Jeg ville stadig gøre det for vores læge sagde at det heller ikke var det der generet m men bare han enden var sulten eller bare ikke ville sove. Så gik vi til øre næse hals læge og der fandt vi grunden. Vores øre næse hals læge siger at det udstyr lægerne har er ikke det samme som hvad de har og kan ikke så lige så godt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2016

AnoMom

Mor-til-M skriver:

Jeg ville stadig gøre det for vores læge sagde at det heller ikke var det der generet m men bare han enden var sulten eller bare ikke ville sove. Så gik vi til øre næse hals læge og der fandt vi grunden. Vores øre næse hals læge siger at det udstyr lægerne har er ikke det samme som hvad de har og kan ikke så lige så godt. 

Da ikke på hospitalerne der blev han undersøgt fra top til tå. Men det har kun stået på i to dage og han er i et tigerspring. Han sovet godt til middag. 

Men selvfølgelig hvis det fortsætter så bliver de tjekket 

Anmeld Citér

13. december 2016

Drømmerombarnnr2

Skal jeg ikke kunne sige om det er sådan ved jer. Men altså vores øre næse hals læge sagde bare det andet. 

Men jeg håber det snart vender for jer. Det andet er møj hårdt og ikke til at holde ud.

Anmeld Citér

13. december 2016

Riva

Har du prøvet at give ham kamillete eller en banan inden han skal sove? Begge har en søvndyssende virkning.

Anmeld Citér

13. december 2016

AnoMom

Mor-til-M skriver:

Skal jeg ikke kunne sige om det er sådan ved jer. Men altså vores øre næse hals læge sagde bare det andet. 

Men jeg håber det snart vender for jer. Det andet er møj hårdt og ikke til at holde ud.

Det lignede ihvertfald helt samme udstyr som dengang jeg var til ørelægen med ham da han vf helt lille :-)

det er det ja. Men er nu ret sikker på det er springet. For bare 3 dage siden sov han 12 timer om natten. 

Anmeld Citér

13. december 2016

AnoMom

Riva skriver:

Har du prøvet at give ham kamillete eller en banan inden han skal sove? Begge har en søvndyssende virkning.

Ja han fik kamillethe i nat. Det var ikke en succes. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.