Argh jeg bliver sindsyg!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
15 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2016

AnoMom

I nat valgte TV at vågne kl 00:30 for at være vågen til kl 4 i morges. 

I dag vælger han at vågne kl 21:20 og han nægter stadig at sove!! 

Holder det vitterlig ikke ud. Jeg er død hamrende træt efter sidste nat med få timers søvn. Jeg ryster helt og har kvalme af træthed. 

Hader hader hader f*cking tigerspring. Det det det sidste i rækken! 

Undskyld mit negative indlæg - det var det eller skrige ind i en pude. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2016

Kattha

AnoMom skriver:

I nat valgte TV at vågne kl 00:30 for at være vågen til kl 4 i morges. 

I dag vælger han at vågne kl 21:20 og han nægter stadig at sove!! 

Holder det vitterlig ikke ud. Jeg er død hamrende træt efter sidste nat med få timers søvn. Jeg ryster helt og har kvalme af træthed. 

Hader hader hader f*cking tigerspring. Det det det sidste i rækken! 

Undskyld mit negative indlæg - det var det eller skrige ind i en pude. 

Håber det vender snart, og du får dig en ordentlig omgang søvn 

Anmeld Citér

13. december 2016

AnoMom

Kattha skriver:

Håber det vender snart, og du får dig en ordentlig omgang søvn 

Tak det håber jeg sandelig også. Nu skal han "heldigvis" hjem til farmand i morgen og være der til torsdag så kan jeg få indhentet lidt søvn der. For hold nu op det er hårdt som alene mor 

Anmeld Citér

13. december 2016

Kattha

AnoMom skriver:

Tak det håber jeg sandelig også. Nu skal han "heldigvis" hjem til farmand i morgen og være der til torsdag så kan jeg få indhentet lidt søvn der. For hold nu op det er hårdt som alene mor 

Jeg synes jo det til tider er hårdt nok at være to om det, så kan kun forestille mig hvordan det må være at stå alene med alle udfordringer og i alle de hårde øjeblikke. Og det er helt forfærdeligt at mangle søvn i længere tid. Hold ud 

Anmeld Citér

13. december 2016

AnoMom

Kattha skriver:

Jeg synes jo det til tider er hårdt nok at være to om det, så kan kun forestille mig hvordan det må være at stå alene med alle udfordringer og i alle de hårde øjeblikke. Og det er helt forfærdeligt at mangle søvn i længere tid. Hold ud 

Jeg holder også ud. Men må nok snart skrige i d i en pude tror jeg. Han nægter bare at sove. Han ligger bare og kigger. Og så snart jeg lægger mig så rejser han sig og kaster bamser eller sin sut i hovedet på mig. 

Det har stået på i 4,5 time nu 

Anmeld Citér

13. december 2016

AnoMom

Så overgav han sig langt om længe. 

Godnat folkens. 

Anmeld Citér

13. december 2016

Drømmerombarnnr2

Kan kun sige. Gå til øre næse hals lægen med det samme!!!!. Vi døjede med det samme problem i 2 mdr. Det viste sig M havde så meget vand på begge øre at de var ved at sprænges. Efter han har fået deæn sover han fra 19-06:30

Anmeld Citér

13. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har du fået tjekket hans øre? 

Anmeld Citér

13. december 2016

AnoMom

Mor-til-M skriver:

Kan kun sige. Gå til øre næse hals lægen med det samme!!!!. Vi døjede med det samme problem i 2 mdr. Det viste sig M havde så meget vand på begge øre at de var ved at sprænges. Efter han har fået deæn sover han fra 19-06:30

Der er intet med hans øre. Han blev tjekket i onsdags på hospitalet da vi lå indlagt med en ond omgang Roskilde syge. 

Han er bare en stædig lille rad 

Anmeld Citér

13. december 2016

AnoMom

mor:) skriver:

Har du fået tjekket hans øre? 

Ja de blev tjekket l onsdags i forbindelse med indlæggelse for ond Roskilde syge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.