Hvor mange er vi der venter utålmodigt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

MorTilGustav

Hehe, jeg er i uge 36+2 i dag og jeg synes det er sådan lidt op og ned..
Det ene øjeblik vil jeg bare gerne have ham UD til mig og det næste øjeblik er jeg næsten helt bange for at han kommer før terminen, da jeg bekymrer mig om hvorvidt jeg nu har alt klar osv.  
En veninde har lovet at låne mig en masse (vugge, badekar, dyne, autostol etc.), men hun har endnu ikke haft tid til at komme forbi med det til mig, så står egentlig kun med en barnevogn (heldigvis med lift) og en skråstol (+ plus lidt småting).. Så måske er det ganske smart hvis han liiiige venter et par uger med at kigge ud  ... Selvom jeg selvfølgelig glæder mig vanvittig meget til at møde den lille fyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Lærke90

Cecilia84 skriver:

Hehe, jeg er i uge 36+2 i dag og jeg synes det er sådan lidt op og ned..
Det ene øjeblik vil jeg bare gerne have ham UD til mig og det næste øjeblik er jeg næsten helt bange for at han kommer før terminen, da jeg bekymrer mig om hvorvidt jeg nu har alt klar osv.  
En veninde har lovet at låne mig en masse (vugge, badekar, dyne, autostol etc.), men hun har endnu ikke haft tid til at komme forbi med det til mig, så står egentlig kun med en barnevogn (heldigvis med lift) og en skråstol (+ plus lidt småting).. Så måske er det ganske smart hvis han liiiige venter et par uger med at kigge ud  ... Selvom jeg selvfølgelig glæder mig vanvittig meget til at møde den lille fyr

Ja okay, så kan jeg godt forstå du godt kan vente lidt..
bare lige til du har fået tingene
De få ting jeg mangler er jeg bange for at jeg ikke når at få købt

Jeg er så spændt på hvornår du føder

Anmeld

5. oktober 2009

Halbschön

Lærke90 skriver:

Tænkte på om der var andre af jer gravide som bare går og venter utålmodigt på at jeres lille mus kommer ud..
Er 30 uger henne i dag og synes godt nok 10 uger er lang tid.. men så alligevel ikke

Synes tiden gik så hurtigt til at starte med, men nu vil jeg bare gerne snart have det overstået, så hun kan komme ud til os
Føler mig som et lille barn der venter til det bliver juleaften..

Kram til jer alle.
Håber at i har haft en god weekend

MEGET MEGET utålmodig....

Termin i fredags, så nu 3 dage over tid

Anmeld

5. oktober 2009

Lærke90

Puha.. min frygt er at gå over tid
Så kan det jo ske når som helst  Det kan min tålmodighed vist ikke klare
Håber at du snart går i fødsel

Anmeld

5. oktober 2009

Halbschön

Lærke90 skriver:

Puha.. min frygt er at gå over tid
Så kan det jo ske når som helst  Det kan min tålmodighed vist ikke klare
Håber at du snart går i fødsel

......og jeg håber virkelig også at der meget meget snart sker noget... er så utålmodig

Anmeld

5. oktober 2009

Maise

Jeg er i uge 27, men går hjemme før tid - er sygemeldt, så synes at tiden er lang. Har termin 9 januar og der er jo en evighed til.

Anmeld

5. oktober 2009

prettybutterfly

Du er IKKE ALENE!!! Er selv sygemeldt, har ca 10 uger endnu og syntes bare tiden går ALT for langsomt!!!! Øv øv!

Anmeld

5. oktober 2009

MorTilGustav

Hvad med at holde et BABYSHOWER for at udfylde ventetiden med lidt sjov og spas?  Har en ven der bliver ved med at tigge om at jeg skal holde sådan en fest.. Men synes ikke man hører så meget om det..? Det info jeg har fundet på nettet om det siger, at det egentlig slet ikke er den gravide der skal arrangere og stå for det  Kunne nu godt finde på at holde en alligevel.. Bare lidt hygge-tam-tam med lidt kage osv.  Nu er jeg også lige flyttet i ny lejlighed for nogle uger siden, så det kunne da være en go måde også lige at vise sit nye hjem frem på - inden den lille ankommer og den står på stor navngivnings-/dåbs PARTY

Anmeld

5. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Lærke90 skriver:

Tænkte på om der var andre af jer gravide som bare går og venter utålmodigt på at jeres lille mus kommer ud..
Er 30 uger henne i dag og synes godt nok 10 uger er lang tid.. men så alligevel ikke

Synes tiden gik så hurtigt til at starte med, men nu vil jeg bare gerne snart have det overstået, så hun kan komme ud til os
Føler mig som et lille barn der venter til det bliver juleaften..

Kram til jer alle.
Håber at i har haft en god weekend

JAAAAA.....
Men håber stadig han blever derind  lidt inu til efter 37+0..
Men for mig er tiden også lang 11 uge tilbage til termins datoen i morgen.
Gælder mig til af se ham og høre ham sige veeeeeeeeeeeeeeeeeeee*SS...
Mvh  henriette 28+6 

Anmeld

5. oktober 2009

Lærke90

Vi kan vist godt alle blive enige om at de selvfølgelig skal være derinde til de er helt klar, men derfor er det svært at vente..
Processen måtte godt være lidt kortere..

Med hensyn til babyshower har jeg også fået at vide at det ikke er noget den gravide selv skal arrangere
Men det er jo kun en dag.. så er der de andre dage Ej det kunne helt sikkert være dejligt at have noget at gå og planlægge, så tiden gik med det..

Synes egentlig også selv at jeg har mange projekter at gå i gang med, men som jeg ikke lige overskuer..

Hvordan går det så med indretning af børneværelse?Hvis nogen af jer er i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.