Hvor mange er vi der venter utålmodigt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. oktober 2009

Lærke90

Tænkte på om der var andre af jer gravide som bare går og venter utålmodigt på at jeres lille mus kommer ud..
Er 30 uger henne i dag og synes godt nok 10 uger er lang tid.. men så alligevel ikke

Synes tiden gik så hurtigt til at starte med, men nu vil jeg bare gerne snart have det overstået, så hun kan komme ud til os
Føler mig som et lille barn der venter til det bliver juleaften..

Kram til jer alle.
Håber at i har haft en god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

Tut

Jeg er her også..

Er 31+2 med termin 4/12....

Heldigvis går tiden nogenlunde hurtigt, da jeg har en knægt på 2 år i forvejen, så han holder mig beskæftiget.

Men jeg synes ikke det er sjovt at være gravid mere (bækkenløsning), så jeg kan heller ikke vente til hun kommer  Håber at hun er sød ved sin mor og kommer i 38. uge, for så er der "kun" 6 uger til...

Men det er jo kun den unge dame der bestemmer hvornår hun vil ud, så jeg kan bare vente.

Anmeld

4. oktober 2009

4kløver

Lærke90 skriver:

Tænkte på om der var andre af jer gravide som bare går og venter utålmodigt på at jeres lille mus kommer ud..
Er 30 uger henne i dag og synes godt nok 10 uger er lang tid.. men så alligevel ikke

Synes tiden gik så hurtigt til at starte med, men nu vil jeg bare gerne snart have det overstået, så hun kan komme ud til os
Føler mig som et lille barn der venter til det bliver juleaften..

Kram til jer alle.
Håber at i har haft en god weekend

JA MIG syndes bare at der er lang vej igen selv om vi kun taler om 20dage. Men 20 dage kan også være lange.... som du selv skriver.. som når vi venter på juleaften da vi var børn  og ja den var lang

Anmeld

4. oktober 2009

S.L.S

Monster keder mig. Har termin den 17 og nu kan jeg bare ikke finde på flere rastløse ting at lave.. Har nok også byens reneste hjem og holdte have..  Snak om energi.. Trænger til noget kreativt at lave..

Så jaaaaa utålmodig er man sgu....
Gik førhen og tænkte (inden man blev gravid) at sikke smukke kvinder med mave.. Og når de så brokkede sig over den sidste måned, tænkte man: hold da op det er sgu da en gave i sig selv at gå og være lækker gravid MEN nu kan jeg følge hvad de mener

S.L.S

Anmeld

4. oktober 2009

Lærke90

S.L.S skriver:

Monster keder mig. Har termin den 17 og nu kan jeg bare ikke finde på flere rastløse ting at lave.. Har nok også byens reneste hjem og holdte have..  Snak om energi.. Trænger til noget kreativt at lave..

Så jaaaaa utålmodig er man sgu....
Gik førhen og tænkte (inden man blev gravid) at sikke smukke kvinder med mave.. Og når de så brokkede sig over den sidste måned, tænkte man: hold da op det er sgu da en gave i sig selv at gå og være lækker gravid MEN nu kan jeg følge hvad de mener

S.L.S

Haha ja det kender jeg godt..

Inden jeg blev gravid sagde jeg også til min kæreste: " det kan godt være jeg er mega skruk nu og kan ikke vente - Men hvis du gør mig gravid er det noget helt andet, så kan jeg sagtens vente"
Ja right

Anmeld

4. oktober 2009

Lærke90

Hvor er det dejligt man ikke er den eneste som går og er så utålmodig..
Og i er endda længere fremme end mig, så forstår godt at I nu synes at det godt snart må være tid..

Gid sådan en graviditet var nogle måneder kortere

Anmeld

4. oktober 2009

FrKLA

Jeg melder mig også på banen..
Er monster utåldmodig og rastløs, har termin her d. 17.. Det føles som om der er evigheder til..
Og bassen reagerer ikke på noget, hverken trusler, lovning om guld og grønne skove.. eller farmand der står klar med pusletaske og lift..

Kirsten 38+1

Anmeld

4. oktober 2009

Lærke90

Kirsteen skriver:

Og bassen reagerer ikke på noget, hverken trusler, lovning om guld og grønne skove.. eller farmand der står klar med pusletaske og lift..

Det var da også utroligt at det ikke virker
Hvad med at true med en rask gå tur op og ned af nogle trapper

Anmeld

4. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Jeg har hele tiden fået af vide at jeg skulle nyde tiden hovr jeg stadig kan gøre hvad jeg vil.
Det har jeg så overhovedet ikke været i stand til. Jeg ville bare have baby ud.

Nu hvor der kun  er 7½ uge igen gør jeg så alt hvad jeg kan for at nyde tiden og sove længe. (Når jeg kan for den dumme uro i benene), men jeg er virkelig virkelig spændt og glæder mig til at se hvordan han ser ud, det lille vidunder.

Anmeld

4. oktober 2009

forår

Jeg er ski osse ved at være lidt utålmodig, og jeg har jo 100år endnu...
30+1 
men jeg ønsker ossse at prinsessen skal blive derinde lidt endnu trods alt.
Tror osse bare at det fordi man glæder sig så ubeskrivelgt mere til at møde det lille vidunder.
hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.