Hvornår har livmoderen trukket sig sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Tror der gik godt 6 uger før min livmoder var trukket helt sammen efter ks.

Jeg havde og har stadig lidt. Men især i starten efter ondt lidt over året og ud i siderne. Min læge sagde at det skyldes at musklerne arbejder på at vokse sammen og hvis man for hurtigt efter et ks begynder at løfte for meget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2016

Mortil2drenge<3

Hehe .. ja, men derfor er det skam ok du skrev har bare ikke lige forstand på hvornår livmoderen er trukket helt sammen efter kejsersnit, hehe

Det vigtigste er bare man passer på sig selv med løft og andre ting min sundhedsplejerske sagde endda jeg ikke engang måtte støvsuge osv. Gjorde det så alligevel.  Hun var god til at minde  mig om hvad man faktisk havde været igennem og man tit glemmer hvor stor en operation et kejsersnit er! 

min livmoder var trukket sig helt tilbage efter en  måned og til 8 ugers undersøgelsen var den stadig ikke  var så deroppe igen efter 12 uger og der var det som der skulle være gik i lang tid og havde os lidt ondt i ny og næ især ud i siderne af mit ks. Så du skal ikke være bekymret 

Anmeld Citér

11. december 2016

Tascha26

Molly90 skriver:

Det vigtigste er bare man passer på sig selv med løft og andre ting min sundhedsplejerske sagde endda jeg ikke engang måtte støvsuge osv. Gjorde det så alligevel.  Hun var god til at minde  mig om hvad man faktisk havde været igennem og man tit glemmer hvor stor en operation et kejsersnit er! 

min livmoder var trukket sig helt tilbage efter en  måned og til 8 ugers undersøgelsen var den stadig ikke  var så deroppe igen efter 12 uger og der var det som der skulle være gik i lang tid og havde os lidt ondt i ny og næ især ud i siderne af mit ks. Så du skal ikke være bekymret 

Så din mave så også deform ud efter 4 uger? Jeg har normal flad mave med lidt synlige mavemuskler.. men nu er den udspilet og nærmest med en delle over aret hvis du forstår. Sådan en pølse .. og mere hævet i højre side end venstre .. 

Anmeld Citér

12. december 2016

Mortil2drenge<3

Tascha26 skriver:

Så din mave så også deform ud efter 4 uger? Jeg har normal flad mave med lidt synlige mavemuskler.. men nu er den udspilet og nærmest med en delle over aret hvis du forstår. Sådan en pølse .. og mere hævet i højre side end venstre .. 

Ja det gjorde den synes os der gik lang tid før mine mave muskler var der det føltes bare spm en stor rund bold som hang - den hænger os stadig utrolig meget endnu 

Anmeld Citér

12. december 2016

Tascha26

Molly90 skriver:

Ja det gjorde den synes os der gik lang tid før mine mave muskler var der det føltes bare spm en stor rund bold som hang - den hænger os stadig utrolig meget endnu 

Okay, så er jeg fortrøstningsfuld endnu 

Anmeld Citér

12. december 2016

hannetheis

Tascha26 skriver:

Jeg har stadig en pølse over aret . 

Et ks giver ikke maven lov til at trække sig normalt sammen.Derfor opstår den lille pølse.

Anmeld Citér

12. december 2016

Tascha26

hannetheis skriver:

Jeg har stadig en pølse over aret . 

Et ks giver ikke maven lov til at trække sig normalt sammen.Derfor opstår den lille pølse.

Og hvor længe siden er det du fik kejsersnit?

Anmeld Citér

12. december 2016

hannetheis

Tascha26 skriver:

Og hvor længe siden er det du fik kejsersnit?

Det sidste fik jeg i juli 15.

Anmeld Citér

12. december 2016

Tascha26

hannetheis skriver:

Det sidste fik jeg i juli 15.

Okay .. håber godt nok min pølse forsvinder igen.. :/ 

Anmeld Citér

12. december 2016

hannetheis

Tascha26 skriver:

Okay .. håber godt nok min pølse forsvinder igen.. :/ 

Vil sige min er da blevet mindre men er det stadig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.