Hvornår har livmoderen trukket sig sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.236 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. december 2016

Tascha26

Hvor lang tid tager det for livmoderen og trække sig sammen til normal størrelse efter kejsersnit? Har hørt det tager længere tid end ved normal fødsel, men hvor længe? :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2016

Mortil2drenge<3

Tascha26 skriver:

Hvor lang tid tager det for livmoderen og trække sig sammen til normal størrelse efter kejsersnit? Har hørt det tager længere tid end ved normal fødsel, men hvor længe? :/ 

Min var trukket sammen til 8 ugers undersøgelsen fik os kejsersnit. Tilgengæld har jeg lidt meget af op pustet mave så troede os det stadig var min livmoder  hvornår fik du kejsersnit ?

Anmeld Citér

11. december 2016

Tascha26

Molly90 skriver:

Min var trukket sammen til 8 ugers undersøgelsen fik os kejsersnit. Tilgengæld har jeg lidt meget af op pustet mave så troede os det stadig var min livmoder  hvornår fik du kejsersnit ?

Okay.. sys bare stadig min er stor og at jeg tydeligt kan mærke den.. det er 4 uger siden jeg fik kejsersnit

Anmeld Citér

11. december 2016

Mortil2drenge<3

Tascha26 skriver:

Okay.. sys bare stadig min er stor og at jeg tydeligt kan mærke den.. det er 4 uger siden jeg fik kejsersnit

Okay det er meget naturlig der går lidt længe men ellers ring til lægen og snak med ham 

Anmeld Citér

11. december 2016

Tascha26

Molly90 skriver:

Okay det er meget naturlig der går lidt længe men ellers ring til lægen og snak med ham 

Ja, har også i løbet af i dag fået rigtig ondt nede i højre side og er mere hævet i højre side end i venstre .. så det hele er lidt mærkeligt sys jeg 

Anmeld Citér

11. december 2016

Mortil2drenge<3

Tascha26 skriver:

Ja, har også i løbet af i dag fået rigtig ondt nede i højre side og er mere hævet i højre side end i venstre .. så det hele er lidt mærkeligt sys jeg 

Okay ja jeg vil da ringe til lægen ikke mindst for at få ro -men mon ikke alt er ok - jeg fik kejsersnit i april og nogle gange har jeg stadig smerter ved mit ar. Ved selvfølgelig ikk om det er der du har ondt 

Anmeld Citér

11. december 2016

Tascha26

Molly90 skriver:

Okay ja jeg vil da ringe til lægen ikke mindst for at få ro -men mon ikke alt er ok - jeg fik kejsersnit i april og nogle gange har jeg stadig smerter ved mit ar. Ved selvfølgelig ikk om det er der du har ondt 

Det er ikke aret der gør ondt, men en 2-3 cm over fra midt maven og så helt ud til hofteskålen næsten og så jeg mere hævet i den side end i venstre :/

Anmeld Citér

11. december 2016

Mortil2drenge<3

Tascha26 skriver:

Det er ikke aret der gør ondt, men en 2-3 cm over fra midt maven og så helt ud til hofteskålen næsten og så jeg mere hævet i den side end i venstre :/

Okay jeg vil da give lægen et kald imorgen hvis jeg var dig  det sikkert ikke noget kroppen tager lang tid for st blive hel igen efter graviditet/fødsel også ved kejsersnit  

Anmeld Citér

11. december 2016

Mortil2drenge<3

Tascha26 skriver:

Nu læste jeg lige du var sygeplejerske og har flere børn så du ved jo nok alt det jeg skrev 

Anmeld Citér

11. december 2016

Tascha26

Molly90 skriver:

Nu læste jeg lige du var sygeplejerske og har flere børn så du ved jo nok alt det jeg skrev 

Hehe .. ja, men derfor er det skam ok du skrev har bare ikke lige forstand på hvornår livmoderen er trukket helt sammen efter kejsersnit, hehe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.