Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi vil også gerne være med....idag er vi 5+4 Vi ville gerne skrive med andre på samme stadie.....selvom det endnu er tidligt.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nadjaleah skriver: Hey, jeg er 4+1 idag (tror jeg) må jeg også være med i gruppen ?
Hey, jeg er 4+1 idag (tror jeg)
må jeg også være med i gruppen ?
Du kan skrive dit fulde navn, som du hedder påf face til mig, så tilføjer jeg dig, hvis du ikke er med allerede
HCLarsen skriver: Vi vil også gerne være med....idag er vi 5+4 Vi ville gerne skrive med andre på samme stadie.....selvom det endnu er tidligt.
Skriv dit fulde navn til mig, som du hedder på face, så tilføjer jeg dig
Ja da, det må alle! Tillykke
Kan ens facebook venner se hvis man er medlem?
FHR skriver: Helt sikkert hvor langt er du? Jeg er medlem af en hemmelig termins august grupppe på Facebook, hvis du vil være med?
Helt sikkert hvor langt er du?
Jeg er medlem af en hemmelig termins august grupppe på Facebook, hvis du vil være med?
Jeg ville også meget gerne være med i den facebookgruppe, kunne være sjovt at følge andre, som også har termin i august.
Kristinaaa skriver: Kan ens facebook venner se hvis man er medlem?
Nej det er en hemmelig gruppe, så det er kun medlemmerne i gruppen der kan se dine opslag og se at du er medlem
Bella91 skriver: Jeg ville også meget gerne være med i den facebookgruppe, kunne være sjovt at følge andre, som også har termin i august.
Jeg skal bare bede om dit fulde navn på Facebook, så kan jeg tilføje dig
FHR skriver: Jeg skal bare bede om dit fulde navn på Facebook, så kan jeg tilføje dig
Nyheden er nemlig ikke ude endnu. Sender en besked med mit navn.
Kristinaaa skriver: Nyheden er nemlig ikke ude endnu. Sender en besked med mit navn.
Super, her er det også stadig en hemmelig for nogen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128