Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev min test positiv, og endda efter første forsøg
Er så glad og fuld af forventning, glæder mig til at høre fra andre i samme båd
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NinaLoft skriver: Så blev min test positiv, og endda efter første forsøg Er så glad og fuld af forventning, glæder mig til at høre fra andre i samme båd
FHR skriver:
Tillykke! Så må vi da følges ad
NinaLoft skriver: Tillykke! Så må vi da følges ad
Helt sikkert hvor langt er du?
Jeg er medlem af en hemmelig termins august grupppe på Facebook, hvis du vil være med?
Og mange tak stort tillykke til jer også
FHR skriver: Helt sikkert hvor langt er du? Jeg er medlem af en hemmelig termins august grupppe på Facebook, hvis du vil være med?
Jeg er 4+1, så ikke så langt endnu, hvad med dig? Ja, Det vil jeg rigtig gerne?
NinaLoft skriver: Jeg er 4+1, så ikke så langt endnu, hvad med dig? Ja, Det vil jeg rigtig gerne?
Jeg er 4+2, men skal til termin scanning på tirsdag, tror jeg er længere
kan du sende dit fulde navn her eller privat besked, da den kun er admin af gruppen der kan tilføje dig, da det er en lukket og hemmelig gruppe
FHR skriver: Jeg er 4+2, men skal til termin scanning på tirsdag, tror jeg er længere kan du sende dit fulde navn her eller privat besked, da den kun er admin af gruppen der kan tilføje dig, da det er en lukket og hemmelig gruppe
Nå okay ☺️ Jamen det er da spændene! Jeg har sendt dig en PB. -Tak!
NinaLoft skriver: Nå okay ☺️ Jamen det er da spændene! Jeg har sendt dig en PB. -Tak!
Meget
har ikke fået nogen besked
FHR skriver: Meget har ikke fået nogen besked
Jeg hedder Nina Toft og er fra Viborg
mærkeligt, har ellers sendt en besked..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128