Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har ikke noget bud - og håber da I er kommet frem til noget. Jeg ville bare lige sige "Hold kæft hvor er hun bare al for kær!!!" Tillykke med hende
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissMaria skriver: vi kan overhovedet ikke blive enige herhjemme om hvad vores lille pige skal hedde, hun er nu snart 2 uger.... så hjælp - hvad ligner hun
vi kan overhovedet ikke blive enige herhjemme om hvad vores lille pige skal hedde, hun er nu snart 2 uger....
så hjælp - hvad ligner hun
Selma
Villemo
Leonora
Carli
Hannah
Andrea
Lia
Sia
Sarah
Leah
Thilde
Silje
Sissel
Elena
Elina
Petra
Catalina
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Macy skriver: Har I besluttet jer for et navn?
Har I besluttet jer for et navn?
Nej ikke endnu, selvom der er kommet mange gode bud - så indtil videre går hun under navnet lillesøster
Ai sha skriver: Min første tanke var lærke. Tillykke. Hun er super lækker
Min første tanke var lærke.
Tillykke. Hun er super lækker
Lærke har vi også snakket om (flere gange) føler mig bare ikke helt sikkert (desværre)
Problembarnet skriver: Jeg har ikke noget bud - og håber da I er kommet frem til noget. Jeg ville bare lige sige "Hold kæft hvor er hun bare al for kær!!!" Tillykke med hende
Intet navn endnu hun går stadig under navnet lillesøster
og tak, vi synes også hun er mega kær og skøn
Ellie
Isabell
Lily
Frigga
Vilja
Agnes
Lara
Linnea
Sienna
Mie
Rie
Ava
Veronica
Vanessa
Smilla
MissMaria skriver: Intet navn endnu hun går stadig under navnet lillesøster og tak, vi synes også hun er mega kær og skøn
Gud altså! Jeg så jo bare hvornår opslaget var fra - 2 uger Nå nej okay, Vores dreng (1 år til feb) er lige startet i vuggestue med storesøster, - han har fået navn - men efter han er startet dernede hedder han Lillebror Og nej storesøster hedder IKKE Ingrid De hedder Isabella og Victoria (hvis du skal ha inspiration)
Lærke. Syns jeg hun mest linger en.
Sofia
Melia
Malou
Mille
Maggie
Og hvor er hun sød og tillykke med hende.
Problembarnet skriver: Gud altså! Jeg så jo bare hvornår opslaget var fra - 2 uger Nå nej okay, Vores dreng (1 år til feb) er lige startet i vuggestue med storesøster, - han har fået navn - men efter han er startet dernede hedder han Lillebror Og nej storesøster hedder IKKE Ingrid De hedder Isabella og Victoria (hvis du skal ha inspiration)
Så er vi blevet enige og lillesøster har fået sit navn Lise så nu er dåben bestilt
Hej synes at hun ligner en lille Cathrine/Katrine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128