Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: Min første tanke var Isabella Og ellers Ida, Emma eller Emilie Og stort tillykke med jeres lille pige - hvor ser hun bare dejlig ud
Min første tanke var Isabella
Og ellers Ida, Emma eller Emilie
Og stort tillykke med jeres lille pige - hvor ser hun bare dejlig ud
Isabella er også vores søn's forslag
og rigtig mange tak, vi synes bestemt også hun er super skøn og dejlig
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ciss skriver: Første tanke var Amanda. Men Rosa, Lotte eller Ellinor passer også. Eller, egentlig synes jeg, de fleste lidt klangfulde og milde pige navne passer. Alt klæder den smukke... Til lykke med en nydelig pige!!!
Første tanke var Amanda.
Men Rosa, Lotte eller Ellinor passer også.
Eller, egentlig synes jeg, de fleste lidt klangfulde og milde pige navne passer. Alt klæder den smukke...
Til lykke med en nydelig pige!!!
Rigtig mange tak
vi kan overhovedet ikke blive enige herhjemme om hvad vores lille pige skal hedde, hun er nu snart 2 uger.... så hjælp - hvad ligner hun
vi kan overhovedet ikke blive enige herhjemme om hvad vores lille pige skal hedde, hun er nu snart 2 uger....
så hjælp - hvad ligner hun
Tillykke med hende. Hvor ser hun fin ud!
Det første jeg tænkte på, var Filuca, Filippa eller Merle
Min første tanke var
Maya
Jeg synes hun ligner en lille Mille
MissMaria skriver: Rigtig mange tak
Hvor ser hun dog sød ud.
Min første tanke var også Isabella
Alexandra.. det hører jeg ikke så tit mere.
MissMaria skriver: vi kan overhovedet ikke blive enige herhjemme om hvad vores lille pige skal hedde, hun er nu snart 2 uger.... så hjælp - hvad ligner hun
Hvor er hun lille og fin <3
min første tanke var Silje som en anden også skriver, men hun kunne også være en Thea eller en Laura
Har I besluttet jer for et navn?
Min første tanke var lærke.
Tillykke. Hun er super lækker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128