Fået nyt legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2016

Ai sha

lineog4 skriver:

62/68 desværre 

Øv bøv. Syndes de er super fine. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2016

lineog4

Ai sha skriver:

Øv bøv. Syndes de er super fine. 

Jeg har en Facebook side med tøjet ByLine til grinebidere - der kommer flere på i de næste dage og i forskellige størrelser for jeg har et krav til mig selv om at bunkerne af stof skal væk og babybukser er perfekte både fordi det går hurtigt men også fordi der kan jeg bruge de mindre stykker stof - så hundrede procent unika for har kun til et par af hver slags 

Anmeld Citér

3. december 2016

Ai sha

lineog4 skriver:

Jeg har en Facebook side med tøjet ByLine til grinebidere - der kommer flere på i de næste dage og i forskellige størrelser for jeg har et krav til mig selv om at bunkerne af stof skal væk og babybukser er perfekte både fordi det går hurtigt men også fordi der kan jeg bruge de mindre stykker stof - så hundrede procent unika for har kun til et par af hver slags 

Uhhh den må jeg lige kigge på

Anmeld Citér

4. december 2016

Dorthe1986

Sidder baby bukserne tæt eller løst? og er det overhovedet noget du orker på bestilling? de er vanvittig flotte 

Anmeld Citér

4. december 2016

lineog4

Dorthe1986 skriver:

Sidder baby bukserne tæt eller løst? og er det overhovedet noget du orker på bestilling? de er vanvittig flotte 

De her er baggy slim, men kan også sys som baggy almindelig. Plejer ikke at sy på bestilling, men er i gang med babybukser så syr da gerne i forskellige størrelser. Men stof er fra de kæmpe bunker der er her hjemme  

Anmeld Citér

4. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Hvad str er de lyserøde bukser ned træer på er helt vilde med dem men min nu 1åri bruger desværre 74-80 nu 

Anmeld Citér

4. december 2016

amkjaer

Hvilket mønster har du brugt?

Anmeld Citér

4. december 2016

Skouboe

Tillykke med din nye coverpro. Jeg har også en stående højt på ønskesedlen, men jeg mangler en ny overlock også, så jeg håber at spare lidt ekstra ved at købe dem sammen - desværre betyder det at det tager længere tid at spare sammen...

Anmeld Citér

4. december 2016

lineog4

Skouboe skriver:

Tillykke med din nye coverpro. Jeg har også en stående højt på ønskesedlen, men jeg mangler en ny overlock også, så jeg håber at spare lidt ekstra ved at købe dem sammen - desværre betyder det at det tager længere tid at spare sammen...

Håber der er en del år tilbage i overlocker. Fandt coverlocken (janome) hos Kjærsgaard som brugt så den kostede kun 3000 det kunne jeg overkomme (næsten)

Anmeld Citér

4. december 2016

lineog4

amkjaer skriver:

Hvilket mønster har du brugt?

Babybukserne er hallonsmuladesign som man gerne må sælge. De andre bukser har jeg selv måtte skabe mønster til for ellers må jeg ikke sælge dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.