Fået nyt legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.850 visninger
25 svar
3 synes godt om
3. december 2016

lineog4

Jeg har fået (eller rettere købt) nyt legetøj og er sur over jeg ikke købte den vidunder maskine langt tidligere.

Se hvad jeg nu kan lave, men har ingen lille dreng at putte i dem og får nok ikke husbonden med på endnu en baby bare fordi jeg vil lave søde bukser  ja faktisk blev han lidt bleg da der lå nysyede baby bukser på bordet. 

De grønne viser hvad mit nye legetøj kan, de sorte også lidt og er blevet accepterer af den store dreng, babybukserne bare fordi jeg synes det er for sødt at sy til små babyer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Hvor er det fint 

er det en coverlock?

Anmeld Citér

3. december 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Ville ønske jeg var så talentfuld.

Rigtig fede bukser. 

Anmeld Citér

3. december 2016

TNBC

lineog4 skriver:

Jeg har fået (eller rettere købt) nyt legetøj og er sur over jeg ikke købte den vidunder maskine langt tidligere.

Se hvad jeg nu kan lave, men har ingen lille dreng at putte i dem og får nok ikke husbonden med på endnu en baby bare fordi jeg vil lave søde bukser  ja faktisk blev han lidt bleg da der lå nysyede baby bukser på bordet. 

De grønne viser hvad mit nye legetøj kan, de sorte også lidt og er blevet accepterer af den store dreng, babybukserne bare fordi jeg synes det er for sødt at sy til små babyer 

Glæder mig til jeg får børn, og kan.bestille sådan noget fint fra dig og andre herinde

Anmeld Citér

3. december 2016

lineog4

Skovrup skriver:

Hvor er det fint 

er det en coverlock?

Ja det er endelig en coverlock - hvorfor jeg ikke gjorde det for maaaange år siden forstår jeg ikke.

Anmeld Citér

3. december 2016

BigHope13

Hvad tager du for baby bukserne  synes de er mega fede og de ser super behagelige ud.  

Anmeld Citér

3. december 2016

lineog4

BigHope13 skriver:

Hvad tager du for baby bukserne  synes de er mega fede og de ser super behagelige ud.  

50 kr, har aldrig prøvet dem på en baby (desværre) men det er et mønster mange syr 

Anmeld Citér

3. december 2016

BigHope13

lineog4 skriver:

50 kr, har aldrig prøvet dem på en baby (desværre) men det er et mønster mange syr 

Synes de ser super skønne ud, jeg vender helt sikkert tilbage til dig . Får en lille nevø til februar og vi venter os til juni køn ved vi dog ikke endnu .. så der burde være mulighed for at købe lidt lækkert 

Anmeld Citér

3. december 2016

Ai sha

Hvad str er de lyserøde? Hvis de er over str 62 vil jeg gerne købe dem

Anmeld Citér

3. december 2016

lineog4

Ai sha skriver:

Hvad str er de lyserøde? Hvis de er over str 62 vil jeg gerne købe dem

62/68 desværre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.