hvad skal lillesøster hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Rose

emmy

mary

malou

holly

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2016

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

jeg er lige anonym da familien ikke skal vide navnet før ved dåben men vi skal have os en lille pige om kort tid.

Vi kunne rigtig godt tænke os at børnene får navne der "klinger", men vi kan ikke finde på noget der passer til storebrors.

Storebror hedder Mark, og lillesøster må også gerne have et navn med en eller to stavelser - og så skal det kunne siges på engelsk da over halvdelen af familien ikke er fra Danmark.

Mark og Elina

Mark og Leah

Mark og Ellie

Mark og Vilma

Mark og Sarah

Mark og Thea

Mark og Thilde

Mark og Livia

Mark og Emma

Mark og Lisa

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

2. december 2016

MetteT

Mark og Malou.. 

Anmeld Citér

2. december 2016

God-mor

Anonym skriver:

jeg er lige anonym da familien ikke skal vide navnet før ved dåben men vi skal have os en lille pige om kort tid.

Vi kunne rigtig godt tænke os at børnene får navne der "klinger", men vi kan ikke finde på noget der passer til storebrors.

Storebror hedder Mark, og lillesøster må også gerne have et navn med en eller to stavelser - og så skal det kunne siges på engelsk da over halvdelen af familien ikke er fra Danmark.

Mille, Molly, Holli, Melua, Malou, Anne, Anna, Mette, Mynthe 

Anmeld Citér

2. december 2016

Ciss

Mark og ...

Ava

Dina

Clara

Anmeld Citér

2. december 2016

O&L

Mark og mia lyder rigtig godt syntes jeg.. kan udtales på engelsk også 

Anmeld Citér

2. december 2016

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Jasmin

Jenny

Mascha

Mira

Molly

Monique

Anmeld Citér

3. december 2016

Xolia

Anonym skriver:

Hmmm.... når det også skal gå godt på engelsk, så duer navnet herhjemme fra ikke så godt. Hun hedder Brit - og det er lidt svært at sige korrekt på engelsk :-)

Desuden er min Brit den sidste i DK som er døbt "Brit" til fornavn - hun bliver 10 år i morgen :-)

Storebror hedder i øvrigt Mick.

Anmeld Citér

3. december 2016

Lisette W

Hannah 

Anmeld Citér

3. december 2016

Ai sha

Amie

Elise

Rose

Maggie

Mollie

Eliza

Sophie

Mary

Lola

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.