hvad skal lillesøster hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.060 visninger
20 svar
1 synes godt om
2. december 2016

Anonym trådstarter

jeg er lige anonym da familien ikke skal vide navnet før ved dåben men vi skal have os en lille pige om kort tid.

Vi kunne rigtig godt tænke os at børnene får navne der "klinger", men vi kan ikke finde på noget der passer til storebrors.

Storebror hedder Mark, og lillesøster må også gerne have et navn med en eller to stavelser - og så skal det kunne siges på engelsk da over halvdelen af familien ikke er fra Danmark.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2016

CarinaSB

Anonym skriver:

jeg er lige anonym da familien ikke skal vide navnet før ved dåben men vi skal have os en lille pige om kort tid.

Vi kunne rigtig godt tænke os at børnene får navne der "klinger", men vi kan ikke finde på noget der passer til storebrors.

Storebror hedder Mark, og lillesøster må også gerne have et navn med en eller to stavelser - og så skal det kunne siges på engelsk da over halvdelen af familien ikke er fra Danmark.

Jeg kan rigtig godt lide navnet Isabella :) Og det syntes jeg passer godt til Mark :)

Anmeld Citér

2. december 2016

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Jeg kan rigtig godt lide navnet Isabella :) Og det syntes jeg passer godt til Mark :)

resten af familien har alle enten en eller to stavelser i navnet, det er derfor vi også godt kunne tænke os det til hende, men det er netop kun navne som Isabella/e, Victoria, Jessica at vi kan komme i tanke om.

Anmeld Citér

2. december 2016

FHR

Anonym skriver:

Sofie/Sophie 

Jane (elsker den engelske udtalelse) 

Maddi/maddie 

Emily 

Bare nogle ideer

Anmeld Citér

2. december 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Lisa

Julie

Marie

Sophie

Sophia

Rose

Anna

Molly

Thea

Anmeld Citér

2. december 2016

FHR

Anonym skriver:

Må det godt være engelske navne, eller skal det være danske navne, der bare er nemme at udtale på engelsk? 

Anmeld Citér

2. december 2016

Rauw

Hollie. Melissa. Annabel. Sally. Maddie. Mackenzie. Lina. Maggie. Sibel. Sofie. 

Anmeld Citér

2. december 2016

Kattha

Dina

Lia

Nora

Alice 

June

Anmeld Citér

2. december 2016

Anonym trådstarter

FHR skriver:

Må det godt være engelske navne, eller skal det være danske navne, der bare er nemme at udtale på engelsk? 

det må gerne være engelske navne.

Anmeld Citér

2. december 2016

Lunae

Norah

sophia/Sophie (dog med tre stavelser)

Rose

Mille

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.