Hej allesammen!
https://www.caremaker.dk/nc/fr/i/en_kugledyne_til_alberte/
Normalt deler jeg ikke den slags, men lige i det her tilfælde synes jeg, at det er så fortjent, at jeg gør det alligevel. Selv en lille 10'er eller 20'er, hvis man kan afse det, vil hjælpe.
Den her fantastiske familie har brug for støtte til at kunne købe en kugledyne, til deres datter. De har haft lånt en af 2 gange og kan ikke forlænge lånet længere. Kugledynen er det eneste, der har kunne give hende ro om aftenen og få hende til at sove. De har fået afslag på bevilling - desværre er det blevet besluttet (og det er en generel ting), at "al behandling skal være afprøvet, før der bevilges kugledyne". Det vil sige også medicinsk behandling, altså melatonin.
Det er en familie, der kæmper økonomisk. De har, ud over datteren her med vanskeligheder, 2 drenge med kroniske sygdomme, herunder immundefekter og meget andet. Til trods herfor, og til trods for at drengene er meget ofte syge, ofte har sygehusbesøg osv., har de fået afslag på tabt arbejdsfortjeneste. Mor går arbejdsløs.
Sagt på en anden måde: Der er virkelig begrænsede midler, og det er i det hele taget en hel grotesk sag.
Så kan i afse en lille håndøre, så de kan købe en kugledyne og få deres aftener tilbage, så de kan overleve som familie, så ville det være fantastisk!
Anmeld
Citér