Legetæppe hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

Tynen

Lige et offtopic spørgsmål da det jo handler om ham lillebror, men hvornår begynder man at bruge legetæppet?
Jeg kan simpelthen ikke huske det.

Jeg ved godt at det er super vigtigt med øjenkontakt, men det er bare svært at "finde tid til" om morgenen når han beslutter sig for at være vågen når Stella skal gøres klar.
Han klager egentlig ikke ved bare at kigge ud i luften, men kom bare til at spekulere på om det ville være lidt mere spændende for ham (Det er måske lidt min dårlige samvittighed over at han bliver lidt overladt til sig selv mens hun får tøj på, bliver skiftet osv. der snakker) med legetæppet eller om det vil være alt for meget?!

Han bliver 4 uger imorgen, by the way..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Så længe han ikke bliver sur kan jeg da ikke se noget galt i det.
Jeg gjorde tit det at når jeg gjorde Niels klar sad Anne i skråstol sådan en der kan ligges helt ned så kunne jeg nemlig snakke med dem begge 2 på samme tid og her efter hun er blevet større og selv kan sidde sidder hun på boret helt inde ved vægen så hun kan se hvad vi laver og når det så er Annes tur så sidder Niels og kigger på og snakker som et vandfald.
Men jo han skal jo også lære at ligge lidt alene.

Joan

Anmeld

3. oktober 2009

Mary

Jeg vil nok hellere bruge liften evt med et lille ophæng i, eller uden kaleche, eller noget langs sider at kigge på. Tænker at et legetæppe kan føles som en meget stor verden når han stadig er så lille når der ikke er noget nærhed omkring ham, men jeg kan ærlig talt ikke huske hvornår vi selv har fundet det legetæppe frem  Vi havde jo kravlegård, så den blev brugt til det formål, og så bare godt med tæpper ved siden af ham så han er tryg.
Hvad med at lægge ham på en puslepude lige der hvor I er, så han kan 'følge med', eller en slynge på mavsen så han hele tiden er med rundt  Ellers tror jeg bestemt ikke han har noget imod at være lidt selv, bare der ikke er for meget rum om ham, og der er noget at kigge på. Mon ikke han brokker sig i så fald?

Anmeld

3. oktober 2009

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Så længe han ikke bliver sur kan jeg da ikke se noget galt i det.
Jeg gjorde tit det at når jeg gjorde Niels klar sad Anne i skråstol sådan en der kan ligges helt ned så kunne jeg nemlig snakke med dem begge 2 på samme tid og her efter hun er blevet større og selv kan sidde sidder hun på boret helt inde ved vægen så hun kan se hvad vi laver og når det så er Annes tur så sidder Niels og kigger på og snakker som et vandfald.
Men jo han skal jo også lære at ligge lidt alene.

Joan

Guud ja.. Sådan en har jeg da.
Det kunne være det var bedre!

Fanks!

Anmeld

3. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Guud ja.. Sådan en har jeg da.
Det kunne være det var bedre!

Fanks!

Ja var da så lidt dejligt at kunne hjælpe lidt

Anmeld

3. oktober 2009

Tynen

Mary skriver:

Jeg vil nok hellere bruge liften evt med et lille ophæng i, eller uden kaleche, eller noget langs sider at kigge på. Tænker at et legetæppe kan føles som en meget stor verden når han stadig er så lille når der ikke er noget nærhed omkring ham, men jeg kan ærlig talt ikke huske hvornår vi selv har fundet det legetæppe frem  Vi havde jo kravlegård, så den blev brugt til det formål, og så bare godt med tæpper ved siden af ham så han er tryg.
Hvad med at lægge ham på en puslepude lige der hvor I er, så han kan 'følge med', eller en slynge på mavsen så han hele tiden er med rundt  Ellers tror jeg bestemt ikke han har noget imod at være lidt selv, bare der ikke er for meget rum om ham, og der er noget at kigge på. Mon ikke han brokker sig i så fald?

Det kan godt være du har ret mht. at det er lidt for overvældende endnu.
Liften gider han ikke rigtig være i når han er vågen, men måske vi skulle få gang i kravlegården så?!

Jeg plejer også at skifte dem samtidig, men Stella er lidt vild når hun skal have tøj på, og da pladsen på puslebordet er trang er jeg bange for at hun mosler over i ham eller giver ham en albue i hovedet

.. Og så tror jeg liiige jeg må have fat i Nadi.. Hun har min slynge!
Gad vide om jeg kan finde ud af at bruge den denne her gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.