Lidt weekend hygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Anne er efterhånden blevet så stor hun selv kan sidde i badet og Niels elsker når de er i bad sammen han syntes det er så sjovt Tror hvis jeg lod dem sidde kunne de sidde der og plaske i flere timer, men det får de jo ikke lov til. Men vil da lige vise jer hvordan de hygger sig.
Anne har også fået lov til at komme i hoppe gynge nu og det syntes hun bare er sjovt hun griner ove hele 5 øren.
Så frk strit får lov til at stå og hoppe lidt nogen gange.
God weekend til jeg tøser

Joan
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

bette

hehe dejlige billeder

mikkel eeelsker også at komme i bad.. det er bare hittet..

Anmeld

3. oktober 2009

Joan ( Smallie )

hehe dejlige billeder

mikkel eeelsker også at komme i bad.. det er bare hittet..

Jo men hvis jeg spøger Niels om han skal i bad så siger han tit nej men hvis jeg så siger at Anne også skal i bad så skal han helt sikkert også i bad

Er det godt at komme i hus??

Anmeld

3. oktober 2009

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Jo men hvis jeg spøger Niels om han skal i bad så siger han tit nej men hvis jeg så siger at Anne også skal i bad så skal han helt sikkert også i bad

Er det godt at komme i hus??

hehe skønt de kan underholde hinanden i badet

de ser altså også bare så super søde ud..

det er suuuuuper dejligt at komme i hus.. meeen skal nok lige på plads først inden jeg kan nyde det helt.. ligenu er det jo bare en maaaaaaaaasse flytterod.. suk

Anmeld

3. oktober 2009

Joan ( Smallie )

hehe skønt de kan underholde hinanden i badet

de ser altså også bare så super søde ud..

det er suuuuuper dejligt at komme i hus.. meeen skal nok lige på plads først inden jeg kan nyde det helt.. ligenu er det jo bare en maaaaaaaaasse flytterod.. suk

He he ja ting tager tid men bare det i er flyttet er sku da fedt. Og så skal det andet nok komme med tiden. Vi har boet her i over 4 år og der er da nogen ting som jeg ikke syntes er på helt plas endnu

Anmeld

3. oktober 2009

Tynen

Ihh, nogle skønne unger, Joan! 

Og hold op hvor er Annes blå øjne bare smukke!!

Anmeld

3. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Ihh, nogle skønne unger, Joan! 

Og hold op hvor er Annes blå øjne bare smukke!!

Tak

Anmeld

3. oktober 2009

Louise mortil4

Dejlige unger  de ser rigtig ud til at hygge sig i badet, her sidder de på rad og række i hver deres badekar, jo der er vand over alt, men Lærke og Liv vil bare ikke dele badekar med nogen som helst, og Nanna er for lille til at kunne det. Godt nok er der vand over alt der ude bagefter, men de hygger sig vældig alle sammen.  Hvor bliver Anne bare hurtig stor, jeg sys næsten lige i har feåt hende også er hun så stor allerede.

Anmeld

3. oktober 2009

Joan ( Smallie )

mortil4 skriver:

Dejlige unger  de ser rigtig ud til at hygge sig i badet, her sidder de på rad og række i hver deres badekar, jo der er vand over alt, men Lærke og Liv vil bare ikke dele badekar med nogen som helst, og Nanna er for lille til at kunne det. Godt nok er der vand over alt der ude bagefter, men de hygger sig vældig alle sammen.  Hvor bliver Anne bare hurtig stor, jeg sys næsten lige i har feåt hende også er hun så stor allerede.

Jo jo der er også vand over alt når de er færdig.
Ja de bliver stor rigtig hurtig syntes ikke det er ret lang tid siden hun kom ud og så skal hun alligevel starte i dp den 1 nov. Fatter bare overhovedet ikke hvor tiden er blevet af.
Nanna er vel også ved at være stor. Skal vi ikke snart se hende igen. Det er jo lækkert g se jeres unger også

Anmeld

3. oktober 2009

Louise mortil4

jo i må gerne se hende, men det bliver først i morgen, kan ikke få det her pc l... til at gøre som jeg vil ha den til, så vender lige tilbage igen snarest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.