Ej, her sker bare ikk en skid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

ivfmarie

Det har været et par sølle dag på Babyen? Hvad laver I?
Jeg selv har herre-travlt på job, vi har en lagtidssygemeldt kollega - det giver jo lige lidt mere til os resterende.
Har været på arbejde i dag, og skal igen i morgen. Men i aften (faktisk lige om lidt) vil manden og jeg i byen og spise. Ungerne er hos farmor og farfar hele weekenden. Ahhh det bliver nice at nyde en lækker middag i ro og mag - UDEN efterfølgende oprydning!

Sidder lige nu og nyder en 'øller mens manden bader, og ser på Flying Superkids i flimmeren - de er satme seje!!

anywas.. go weekend til alle

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

bette

ahh ja bare det var os der kunne slappe af..

vi har slæbt og pakket og jeg ved ikke hvad idag.. så vi er nok mere end det man kalder bombet lige nu.. og det fortsætter imorgen.. snork..

heldivis tager mikkel det faktisk ret pænt

glæder mig til at være på plads.. bliver bare så godt..
vandt også lige en diskussion med manden idag så det er bare toppen.. lol

hygge tøser

Anmeld

3. oktober 2009

Tynen

Ja, her er bare virkelig dødt!!
Gad vide hvad alle de andre render og laver...

Her ammes, passes, vaskes, skiftes, ammes, skiftes, fodres, ryddes op, ammes, skiftes, puttes, ammes, osv. osv...
Tja, så det er jo egentlig ikke så prangende..

Men hey - Jeg har også vundet en diskution med manden idag..
Og guess what!
Vi skal bestilt BOXER!
Wehuuuuu!! Glæder mig til at få noget andet end Lille (Fåkking) doktor på prærien og Regional programmer!
Jeg tror faktisk ikke der findes noget mere selvudslettende end det

Anmeld

3. oktober 2009

Louise mortil4

ihh jeg vil også ud på børnefri middag, men det bliver ikke lige nu pga flere ting, men jeg håber i har den dejlig aften og glæder mig til en updage når du kommer på igen

Anmeld

4. oktober 2009

Marco2

Har par-weekend...

Igår eftermiddags tog vi ud og afleverede både Emsen og Marco hos farmor og bedstefar. Så tog vi ind i byen og spiste en læker middag og så en tur i biffen og så "Pigen der legede med ilden" Feeeed film. Og så hjem og...

Her til morgen rigtig god morgenmad med det hele og så slapper vi lige af og nyder hinandens selskab inden vi begiver os afsted efter begge børnene. Når de er hentet tager vi nok en tur i skoven eller lignende.

Så en rigtig dejlig weekend.

Ag

Anmeld

4. oktober 2009

Lise

Hvad vi laver? Hmm... ikke meget!

Igår gjorde jeg kup til ét lagersalg og idag idag til et andet!

Igår aftes kom en veninde af Christian på besøg til mad og, for hendes og Christians vedkommende, et par flasker vin (måske et par flasker for meget). Vi spillede TP til kl 1:30 hvor jeg måtte give op og gå i seng

Og idag har jeg (efter lagersalget) været sammen med to fra NB-tiden og hygget og snakket. Og nu er jeg hjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.