WUHUUU!!! Langt om længe er min dejlige kæreste blevet klar til at starte projekt baby! 

I søndags kunne jeg endnu engang ikke dy mig for at bringe babysnakken på bordet
Vi lå i sengen og puttede og havde det virkelig dejligt, og så kunne jeg bare ikke holde det inde mere! I det næste øjeblik tog jeg mig selv i at synge "Skal vi ikke lav' en ba-byyy?" i bedste Frost-stil
Min kæreste var pludselig ikke afvisende over for ideen. Han fortalte, at han havde været inde og læse artikler om fertilitet i forhold til alder (jeg er næsten 30, og han er 33), og da vi kun har et bonusbarn sammen, ved vi jo ikke, om vi kan blive gravide sammen, så det kan jo hurtigt tage tid!
Hele samtalen sluttede med, at han sagde, "måske er det det rigtige at gøre nu - jeg kan ikke finde på nogen egentlige grunde til at sige nej, for jeg vil faktisk rigtig gerne"
Måtte derfor lige dobbelttjekke, og spurgte ham så, om det betød, at jeg skulle bestille tid til at få fjernet min spiral - og til det sagde han "JA"!!!
Jeg har bare haft lyst til at skrige det ud til hele verden lige siden, men han vil gerne have, at vi holder det for os selv indtil graviditeten er sikker, så vi ikke bliver presset fra andre sider, hvis det ikke går så hurtigt, som vi håber (derfor er jeg også anonym).
Måtte bare lige ud med det - ER SÅ LYKKELIG!!!

Anmeld
Citér