Han sagde ja!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
4 svar
34 synes godt om
22. november 2016

Anonym trådstarter

WUHUUU!!! Langt om længe er min dejlige kæreste blevet klar til at starte projekt baby! 

I søndags kunne jeg endnu engang ikke dy mig for at bringe babysnakken på bordet  Vi lå i sengen og puttede og havde det virkelig dejligt, og så kunne jeg bare ikke holde det inde mere! I det næste øjeblik tog jeg mig selv i at synge "Skal vi ikke lav' en ba-byyy?" i bedste Frost-stil

Min kæreste var pludselig ikke afvisende over for ideen. Han fortalte, at han havde været inde og læse artikler om fertilitet i forhold til alder (jeg er næsten 30, og han er 33), og da vi kun har et bonusbarn sammen, ved vi jo ikke, om vi kan blive gravide sammen, så det kan jo hurtigt tage tid!

Hele samtalen sluttede med, at han sagde, "måske er det det rigtige at gøre nu - jeg kan ikke finde på nogen egentlige grunde til at sige nej, for jeg vil faktisk rigtig gerne"

Måtte derfor lige dobbelttjekke, og spurgte ham så, om det betød, at jeg skulle bestille tid til at få fjernet min spiral - og til det sagde han "JA"!!! Jeg har bare haft lyst til at skrige det ud til hele verden lige siden, men han vil gerne have, at vi holder det for os selv indtil graviditeten er sikker, så vi ikke bliver presset fra andre sider, hvis det ikke går så hurtigt, som vi håber (derfor er jeg også anonym).

Måtte bare lige ud med det - ER SÅ LYKKELIG!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2016

Newsence

Dejligt.. kender følelsen ❤️ Og mit råd ville også være at holde det hemmeligt.. folk begynder næsten at bede om ens æl dato osv hvis de ved at PB er i gang.. så nyd jeres søde hemmelighed 

Anmeld Citér

23. november 2016

Billemyre

Århhh, hvor skønt!!!!! Tillykke med det 

Det er næsten som at blive helt nyforelsket igen, synes jeg, når man bliver enige 

God arbejdslyst 

Anmeld Citér

23. november 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Dejligt.. kender følelsen ❤️ Og mit råd ville også være at holde det hemmeligt.. folk begynder næsten at bede om ens æl dato osv hvis de ved at PB er i gang.. så nyd jeres søde hemmelighed 

Tusind tak

Synes bare at det er jordens sværeste ting at holde hemmelig, når man glæder sig SÅ meget! Håber det bliver nemmere med tiden, for lige nu er jeg lige ved at sprænge!! 

Anmeld Citér

23. november 2016

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Århhh, hvor skønt!!!!! Tillykke med det 

Det er næsten som at blive helt nyforelsket igen, synes jeg, når man bliver enige 

God arbejdslyst 

Tusind tak

Ja, det er virkelig fantastisk, og det føles bare SÅ rigtigt Har aldrig prøvet at have det sådan før - føler mig som én stor lykke-bombe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.