BigHope13 skriver:
Åhh ja dig kan jeg også sagtens huske 
sstort tillykke til jer med anden graviditet hvor er det dejligt
vil faktisk sige at chokket over denne her graviditet har været lidt ubehagelig og selvom man selvfølgelig gerne vil undgå behandling jamen så havde jeg bare n bedre føling ned hvad der skete inde i min krop, her var det bare lidt hovsa du er gravid og forresten er du 8 uger henne
meget mærkeligt at forholde sig til , når nu man havde indstillet sig på at skulle gennem møllen igen. Men vi er selvfølgelig ovenud lykkelige og glade for vores chance 
ja det har været en ordentlig mundfuld og det har været tre hårde år, men uha det er jo det hele værd og mere til 

hvornår har du termin 
Kan godt forestille mig, at det er lidt af et chok, håber l er kommet jer over det og kan begynde at glæde jer til en lille ny <3!
Det har bestemt ikke været en dans på roser for os at være i behandling denne gang. Ej heller selvom vi var så heldige at det lykkedes i første forsøg. Jeg blev voldsomt overstimuleret, har fået tappet i alt 4,5 liter væske ud af bughulen og været virkelig syg! Er stadig ikke på toppen, til trods for, at jeg er 17+0 i morgen. Arbejder kun 3 dage om ugen i ca 4 timer, prøvede i 5,5 timer i går og det duede slet ikke
jeg havde en lang plukve fra jeg kom hjem og til jeg gik i seng, ikke optimalt må man sige
og så har jeg også kastet op og haft døgnkvalme, så den er du ikke ene om, shit hvor er det træls! Er dog ved at være bedre her, håber jeg også det er for dig!
Jeg har termin 3. maj, så der er ikke lang tid imellem os 
Anmeld
Citér