kommer tilbage på banen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2016

BigHope13

Aristocats skriver:

Tillykke med graviditeten 

Tusind tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2016

Ønskebarnet2014

BigHope13 skriver:

Yay så skønt at blive husket 

kan også sagtens huske dig 

og tusind tak, det virker stadig så surrealistisk at vi helt uden at planlægge det og også uden at vide det være blevet gravide 

og hey kan se du har termin med nr to lige om lidt, hvor spændende altså.. 

Ja jeg syntes også det er vildt, men mega fedt for jer, især når man har svært ved at blive gravid, så er der altså en mening med det

ja jeg har termin i morgen

glæder mig til at følge dig

Anmeld Citér

22. november 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Sødeste!! 

Sikke en dejlig opdatering fra dig - STORT tillykke  med spiren i maven 

Hvor er jeg glad på jeres vegne! 

Hvor er det vildt at jeres store dreng er fyldt 3 og nu skal være  storebror 

Glæder mig til at følge dig og din fine babyhule 

Mange tanker og klem herfra 

Anmeld Citér

22. november 2016

tarkoflen

BigHope13 skriver:

Åhh ja dig kan jeg også sagtens huske  

sstort tillykke til jer med anden graviditet hvor er det dejligt  

vil faktisk sige at chokket over denne her graviditet har været lidt ubehagelig og selvom man selvfølgelig gerne vil undgå behandling jamen så havde jeg bare n bedre føling ned hvad der skete inde i min krop, her var det bare lidt hovsa du er gravid og forresten er du 8 uger henne  meget mærkeligt at forholde sig til , når nu man havde indstillet sig på at skulle gennem møllen igen. Men vi er selvfølgelig ovenud lykkelige og glade for vores chance 

ja det har været en ordentlig mundfuld og det har været tre hårde år, men uha det er jo det hele værd og mere til 

hvornår har du termin 

Kan godt forestille mig, at det er lidt af et chok, håber l er kommet jer over det og kan begynde at glæde jer til en lille ny <3!

Det har bestemt ikke været en dans på roser for os at være i behandling denne gang. Ej heller selvom vi var så heldige at det lykkedes i første forsøg. Jeg blev voldsomt overstimuleret, har fået tappet i alt 4,5 liter væske ud af bughulen og været virkelig syg! Er stadig ikke på toppen, til trods for, at jeg er 17+0 i morgen. Arbejder kun 3 dage om ugen i ca 4 timer, prøvede i 5,5 timer i går og det duede slet ikke jeg havde en lang plukve fra jeg kom hjem og til jeg gik i seng, ikke optimalt må man sige og så har jeg også kastet op og haft døgnkvalme, så den er du ikke ene om, shit hvor er det træls! Er dog ved at være bedre her, håber jeg også det er for dig! 

Jeg har termin 3. maj, så der er ikke lang tid imellem os

Anmeld Citér

22. november 2016

grinny

Chok! Jeg kan også huske dig  

Er det virkelig allerede 3 år med Thor?  Hvor bliver tiden dog af!?

Og STORT STORT tillykke med den lille spire, sikke dog en overraskelse

Anmeld Citér

22. november 2016

BigHope13

Ønskebarnet2014 skriver:

Ja jeg syntes også det er vildt, men mega fedt for jer, især når man har svært ved at blive gravid, så er der altså en mening med det

ja jeg har termin i morgen

glæder mig til at følge dig

Hvor er du sød 

ja hvor spændende altså, ved i hvad det bliver, og er der optakt til noget  ønsker dig ihvertfald rigtig meget held og lykke med det, og glæder helt sikkert også til at følge dig og den bette ny hvis der bliver delt lidt w

Anmeld Citér

22. november 2016

BigHope13

Englehår skriver:

Sødeste!! 

Sikke en dejlig opdatering fra dig - STORT tillykke  med spiren i maven 

Hvor er jeg glad på jeres vegne! 

Hvor er det vildt at jeres store dreng er fyldt 3 og nu skal være  storebror 

Glæder mig til at følge dig og din fine babyhule 

Mange tanker og klem herfra 

Tusind tak ven 

vi er bare så glade, at jeg så har det rigtig rigtig skidt denne gang er så en anden side af sagen 

Ja vi forstår heller ikke helt at han allerede er fyldt 3, synes til tider det bar i går at han var spæd 

kæmpe knus til dig 

Anmeld Citér

22. november 2016

BigHope13

tarkoflen skriver:

Kan godt forestille mig, at det er lidt af et chok, håber l er kommet jer over det og kan begynde at glæde jer til en lille ny <3!

Det har bestemt ikke været en dans på roser for os at være i behandling denne gang. Ej heller selvom vi var så heldige at det lykkedes i første forsøg. Jeg blev voldsomt overstimuleret, har fået tappet i alt 4,5 liter væske ud af bughulen og været virkelig syg! Er stadig ikke på toppen, til trods for, at jeg er 17+0 i morgen. Arbejder kun 3 dage om ugen i ca 4 timer, prøvede i 5,5 timer i går og det duede slet ikke jeg havde en lang plukve fra jeg kom hjem og til jeg gik i seng, ikke optimalt må man sige og så har jeg også kastet op og haft døgnkvalme, så den er du ikke ene om, shit hvor er det træls! Er dog ved at være bedre her, håber jeg også det er for dig! 

Jeg har termin 3. maj, så der er ikke lang tid imellem os

Nej puha sikke en omgang  hvor er det vildt hvad det hele kan gøre ved kroppen.. Håber det fortsætter med at gå fremad for dig for det andet er snart ubærligt i længden..

nej så ligger vi ikke såå langt fra hinanden igen

Anmeld Citér

22. november 2016

BigHope13

grinny skriver:

Chok! Jeg kan også huske dig  

Er det virkelig allerede 3 år med Thor?  Hvor bliver tiden dog af!?

Og STORT STORT tillykke med den lille spire, sikke dog en overraskelse

Ja du er også en af dem der står tydeligt i min erindring, og har da også været herinde og følge lidt med hos de forskellige.. Og særligt dig   Vi fulgtes jo alligvel en del i graviditeterne med drengene, og det har været så dejligt at følge dig i din graviditet og lille pige  håber i har det rigtig godt

åh jamen tusind tusind tak, vi er så glade og overvældet.. Vi havde aldrig troet at det skulle ske naturligt for os, og da slet ikke når vi ikke arbejdede på sagen.

Anmeld Citér

22. november 2016

Ønskebarnet2014

BigHope13 skriver:

Hvor er du sød 

ja hvor spændende altså, ved i hvad det bliver, og er der optakt til noget  ønsker dig ihvertfald rigtig meget held og lykke med det, og glæder helt sikkert også til at følge dig og den bette ny hvis der bliver delt lidt w

Ja en smule optakt

men ved ikke rigtigt, blev jo sat i gang sidst så har ikke rigtigt noget at sammenligne med, men det murre godt er spændt på hvad jordemoder siger i morgen

Nej vi ved det heller ikke denne gang, glæder mig så meget, især fordi det igen er en overraskelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.