forår skriver:
super at i osse kommer til 3éren om et par uger. Jeg vil ikke vente til næste gang den afholdes, da vi der er i uge 37 og man ved jo aldrig hvordan man har det der....eller har født
så synes det var klogt at tage afsted om 2 uger..men så ses vi jo sikkert der.
Ja det tænker jeg også Dea!! Dejligt at få alt overstået. Selvom vi garanteret bliver mega rastløse i slutningen af oktober når der ikk er mere at tage sig til og vi ik kan overskue mere!!! Håber du bliver frisk nok til d 28!! God tur til jylland!
Sarah: Uhh den messe var så fed!!! Eller det vil sige, vi var faktisk rigtig skuffede(over alt andet end barnevognudvalget), men vi fik hvad vi kom for. En suuuuper fed barnevogn med lift og pusletaske og alting. Den er bare så flot og perfekt, cremefarvet, tror den hedder Basson, kan alt muligt smart og er SÅÅÅÅ blød inden i af sådan noget velour agtigt stof. Vi er bare så glade for den. Var sat ned fra 6000 til 3499, og svigerforældrene betalte, så det var bare dejligt. Bagefter tog vi så i babysam og købte næsten alt det sidste vi manglede. Nu mangler vi bare badekar, hoved/hale fad, svampe, termometer, og div. numse cremer og SÅ mangler vi bare bebsen!!!!! Ihhh er så glad for vi fandt den perfekte barnevogn!!!
Glæder mig rigtig meget til vi ses igen d. 28.
Maria, håber du får det bedre og har mod på at tage hele vejen fra Roskilde. Det er ellers godt nok en bid vej. Lyder virkelig ikke som om du har det skide sjovt for tiden. Og ja, ventetiden lader til at gå langsommere og langsåmmere...... Rigtig god bedring til dig søde
Anmeld