Sygemelding!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2009

forår

prettybutterfly skriver:

Hej Sarah, super fedt at du gerne vil ligge hus/lejlighed til næste gang!!!!
Hvad med mandag eller onsdag i uge 43??? Kan i der tøser??

Lyder hyggeligt med en ordentlig omgang babyshopping! Ja vi mangler også stadig en del ting. Men vi tager ind i øksnehallen på messe her på lørdag og håber på at få købt det vi mangler! Har lavet en hel liste, så tror også det bliver halvdyrt i længden, men tror der er mange penge at spare på de messer der! Der plejer at være super gode tilbud(ja ved godt jeg er evig tilbudsjæger! Føler mig bare så dum ved at købe ting til fuld pris og opdage ugen senere at det så er på tilbud!!!)! Så kan godt forstå du udnytter de tilbud i babysam for tiden!

Knuser

hej
Jeg tror lige præsis ikke at jeg kan mødes der...mine forældre kommer herover torsdag uge 42 og bliver nogen dage, også ville jeg tage med dem til sønderborg indtil torsdag uge 43...desværre...men derefter har jeg ski ikke andet end tid!!!

Mona tager du til forældreaften 3 torsdag uge 43?? det har jeg tænkt mig.

Jeg mangler egentligt kun en madres til tremmesengen, og få den malet( det gør mine forældre i uge 42) af "store" ting, ellers er det lidt småting som skumvaskeklude en ammebh.
Har i købt en ammebh??? jeg tænker bare at det jo ikke er helt til at vide hvad str man skal købe?? eller er det bare mig der er gal på den??!!

Sarah det er super at du vil ligge lejlighed til, og hvis det først er om lidt tid så kunne jeg da håbe at det er blevet lidt bedre med min gang, for lige nu kan jeg ikke bevæge mig, andet end at cykle, men der er sku lidt langt til Amager på cykel
hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

prettybutterfly

Jamen hvad siger i så til onsdag i uge 44? Altså d 28 oktober???

Jeg har købt en amme BH Dea. Jeg plejer at bruge 75B så købte vist nok 75(eller var det 80??) D. Så god plads til de kan vokse. Syntes bare jeg var vokset ud af mange BH'er og havde brug for en større, så kan også bruge den nu, sammen med nogle af de "gamle" som er lidt større i det. Venter også til bagefter med at købe flere. Men H og M har nogle ret billige.

Anmeld

6. oktober 2009

forår

hejsa
Jeg kan sagtens onsdag uge 44
Jeg tænker at jeg køber mig en enkelt i en str jeg måske tror passer, også må jeg finde ud af det efter jeg har født....eller sende min moar afsted..hehehe..

Anmeld

8. oktober 2009

FruPudderkvast

Onsdag d. 28. oktober passer også fint med mig  
Så håber jeg at du bliver klar, Dea.. Er det til brunch igen, eller er der andre idéer?

Mona.. Så må man håbe at I kan finde det sidste billigt på den messe.. Det er altid fedt når man virkelig føler at man har gjort et kup

Dea.. Jeg har ikke købt amme-bh endnu, da jeg har hørt at man indenfor de første par dage efter fødslen forvandler sig til Dolly Parton  Så regner med at bruge en alm. bh de første par dage og så må jeg ud og købe en amme-bh når mælken er løbet til..

Men udover det så mangler vi faktisk ikke rigtig noget.. Så nu venter vi bare på at han gider komme ud..

Anmeld

8. oktober 2009

prettybutterfly

Jamen så lad os satse på d. 28. Mystisk vi ikke høre fra Maria for tiden???

Brunch lyder godt i mine øre, men andre ideer ka da også overvejes. Men det er jo ihvert fald nemt med det brunch!

Dea, ja jeg regner med at dukke op den torsdag om et par uger til forældreaften 3 sammen med Morten. Så det kan være vi ses. Der var godt nok MANGE til 2'eren!

Sarah, jeps spændende hvad vi finder på messen lørdag! Vil også gerne have købt de sidste snart så jeg kan komme igang med julegave indkøbene. Vil helst have dem købt før midten af november. Lækkert at i kun mangler bebsen! Uhhh jeg kan sleeet ikke vente til min kommer ud altså! Tænker bare på det det meste af dagen. Tror jeg er blevet skruk!

Anmeld

8. oktober 2009

forår

Saped90 skriver:

Onsdag d. 28. oktober passer også fint med mig  
Så håber jeg at du bliver klar, Dea.. Er det til brunch igen, eller er der andre idéer?

Mona.. Så må man håbe at I kan finde det sidste billigt på den messe.. Det er altid fedt når man virkelig føler at man har gjort et kup

Dea.. Jeg har ikke købt amme-bh endnu, da jeg har hørt at man indenfor de første par dage efter fødslen forvandler sig til Dolly Parton  Så regner med at bruge en alm. bh de første par dage og så må jeg ud og købe en amme-bh når mælken er løbet til..

Men udover det så mangler vi faktisk ikke rigtig noget.. Så nu venter vi bare på at han gider komme ud..

ja jeg håber dælme osse at jeg er klar d 28, sys godt nok ikke at der er den store bedring her
men en ting er ski da sikkert, at det er godt at jeg fik den sygemelding, da jeg sikkert ville ha haft det en million gange værre, hvis jeg havde været på arbejde!

men brunch er osse fint med mig

Anmeld

8. oktober 2009

forår

prettybutterfly skriver:

Jamen så lad os satse på d. 28. Mystisk vi ikke høre fra Maria for tiden???

Brunch lyder godt i mine øre, men andre ideer ka da også overvejes. Men det er jo ihvert fald nemt med det brunch!

Dea, ja jeg regner med at dukke op den torsdag om et par uger til forældreaften 3 sammen med Morten. Så det kan være vi ses. Der var godt nok MANGE til 2'eren!

Sarah, jeps spændende hvad vi finder på messen lørdag! Vil også gerne have købt de sidste snart så jeg kan komme igang med julegave indkøbene. Vil helst have dem købt før midten af november. Lækkert at i kun mangler bebsen! Uhhh jeg kan sleeet ikke vente til min kommer ud altså! Tænker bare på det det meste af dagen. Tror jeg er blevet skruk!

super at i osse kommer til 3éren om et par uger.   Jeg vil ikke vente til næste gang den afholdes, da vi der er i uge 37 og man ved jo aldrig hvordan man har det der....eller har født så synes det var klogt at tage afsted om 2 uger..men så ses vi jo sikkert der.

Anmeld

9. oktober 2009

Mist

Det er godt nok trist du nu os er med på en begyndene bækkenløsning.. Stakkels dig..

Håber ikke du får det ligesom mig, for det ønsker jeg ikke for selv den væreste fjende man kan få.   !!!..... Og nu blir vente tiden endnu længre fordi man går hjemme..

Håber os bare de sidste mange uger går bare lidt hurtigere for mit vedkommende for syns godt det snart er ved at være hårdt og mega tungt for mit bækken. *snøft*

Knus Maria

Anmeld

11. oktober 2009

prettybutterfly

forår skriver:

super at i osse kommer til 3éren om et par uger.   Jeg vil ikke vente til næste gang den afholdes, da vi der er i uge 37 og man ved jo aldrig hvordan man har det der....eller har født så synes det var klogt at tage afsted om 2 uger..men så ses vi jo sikkert der.

Ja det tænker jeg også Dea!! Dejligt at få alt overstået. Selvom vi garanteret bliver mega rastløse i slutningen af oktober når der ikk er mere at tage sig til og vi ik kan overskue mere!!! Håber du bliver frisk nok til d 28!! God tur til jylland!

Sarah: Uhh den messe var så fed!!! Eller det vil sige, vi var faktisk rigtig skuffede(over alt andet end barnevognudvalget), men vi fik hvad vi kom for. En suuuuper fed barnevogn med lift og pusletaske og alting. Den er bare så flot og perfekt, cremefarvet, tror den hedder Basson, kan alt muligt smart og er SÅÅÅÅ blød inden i af sådan noget velour agtigt stof. Vi er bare så glade for den. Var sat ned fra 6000 til 3499, og svigerforældrene betalte, så det var bare dejligt. Bagefter tog vi så i babysam og købte næsten alt det sidste vi manglede. Nu mangler vi bare badekar, hoved/hale fad, svampe, termometer, og div. numse cremer og SÅ mangler vi bare bebsen!!!!! Ihhh er så glad for vi fandt den perfekte barnevogn!!!

Glæder mig rigtig meget til vi ses igen d. 28.
Maria, håber du får det bedre og har mod på at tage hele vejen fra Roskilde. Det er ellers godt nok en bid vej. Lyder virkelig ikke som om du har det skide sjovt for tiden. Og ja, ventetiden lader til at gå langsommere og langsåmmere...... Rigtig god bedring til dig søde

Anmeld

11. oktober 2009

forår

prettybutterfly skriver:

Ja det tænker jeg også Dea!! Dejligt at få alt overstået. Selvom vi garanteret bliver mega rastløse i slutningen af oktober når der ikk er mere at tage sig til og vi ik kan overskue mere!!! Håber du bliver frisk nok til d 28!! God tur til jylland!

Sarah: Uhh den messe var så fed!!! Eller det vil sige, vi var faktisk rigtig skuffede(over alt andet end barnevognudvalget), men vi fik hvad vi kom for. En suuuuper fed barnevogn med lift og pusletaske og alting. Den er bare så flot og perfekt, cremefarvet, tror den hedder Basson, kan alt muligt smart og er SÅÅÅÅ blød inden i af sådan noget velour agtigt stof. Vi er bare så glade for den. Var sat ned fra 6000 til 3499, og svigerforældrene betalte, så det var bare dejligt. Bagefter tog vi så i babysam og købte næsten alt det sidste vi manglede. Nu mangler vi bare badekar, hoved/hale fad, svampe, termometer, og div. numse cremer og SÅ mangler vi bare bebsen!!!!! Ihhh er så glad for vi fandt den perfekte barnevogn!!!

Glæder mig rigtig meget til vi ses igen d. 28.
Maria, håber du får det bedre og har mod på at tage hele vejen fra Roskilde. Det er ellers godt nok en bid vej. Lyder virkelig ikke som om du har det skide sjovt for tiden. Og ja, ventetiden lader til at gå langsommere og langsåmmere...... Rigtig god bedring til dig søde

Min er osse en basson, og den er så super fin..glæder mig vildt meget til at skulle trille afsted med den..hehe

men godt at i ellers fik styr på det meste

Jeg vil sige at jeg tror og håber på at det går fremad her, sys ihvertfald at jeg har nogen rimelig gode dage, men ondt det har jeg nu hver dag...men vi får at se

krams

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.