Sygemelding!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.814 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

forår

Ja.....øv altså jeg tror at det er slut med at gå på arbejde.
Jeg har fået såååå mange smerter i lænden og ned i venstre balle at jeg ikke kan gå!!
Jeg har haft hjemmebesøg af en læge idag, dog skete der ikke det  vilde med det, andet end at jeg skal kontakte min læge på mandag.
Jeg skulle ha været på arjede i morgen, men har ringet og sagt at jeg ikke kommer, det huer mig ikke, men der er ikke noget at gøre, det gør så ondt!
Nåh men ville bare lige pive lidt...og sige at det sku ikke er fryd og gammen at være gravid!...men forhåbentligt er resultatet mere end fantastisk

Hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

Ja.....øv altså jeg tror at det er slut med at gå på arbejde.
Jeg har fået såååå mange smerter i lænden og ned i venstre balle at jeg ikke kan gå!!
Jeg har haft hjemmebesøg af en læge idag, dog skete der ikke det  vilde med det, andet end at jeg skal kontakte min læge på mandag.
Jeg skulle ha været på arjede i morgen, men har ringet og sagt at jeg ikke kommer, det huer mig ikke, men der er ikke noget at gøre, det gør så ondt!
Nåh men ville bare lige pive lidt...og sige at det sku ikke er fryd og gammen at være gravid!...men forhåbentligt er resultatet mere end fantastisk

Hygge

Øv øv.. Det var sgu da irriterende, men hvis man skal se noget positivt i det, så er det da at det først kommer nu, og ikke tidligere i din graviditet..

Er det som om det sætter sig fast i lænden og ned i ballen? For sådan har jeg nemlig også haft det.. Og det er vist en nerve som sætter sig fast, har jeg hørt..

Men du må da lige skrive hvad din læge siger..  Er det ikke 10 uger du har tilbage?

Og ja, det ER noget fantastisk der kommer ud af det i sidste ende!

Anmeld

4. oktober 2009

forår

Saped90 skriver:

Øv øv.. Det var sgu da irriterende, men hvis man skal se noget positivt i det, så er det da at det først kommer nu, og ikke tidligere i din graviditet..

Er det som om det sætter sig fast i lænden og ned i ballen? For sådan har jeg nemlig også haft det.. Og det er vist en nerve som sætter sig fast, har jeg hørt..

Men du må da lige skrive hvad din læge siger..  Er det ikke 10 uger du har tilbage?

Og ja, det ER noget fantastisk der kommer ud af det i sidste ende!

Lægen igår snakkede noget om Iskas nerve(staves) og det kan man behandles for, men snakkede osse om evt bækkenløsning, så ja er meget spændt på hvad lægen siger i morgen.

Og jo jeg har 10 uger endnu...laaaaaaaaaaaaaang tid

Anmeld

5. oktober 2009

prettybutterfly

Åh nej Dea nu ik også dig!!! Begynder at tænke på om alle gravide ender med en sygemelding før eller siden. Virkelig VILDT! Anede slet ikke at det her var vilkårene når man "formerede" sig.

Hvad er det så endt med nu Dea? Sagde lægen du sku have en sygemelding resten af tiden?

Rigtig god bedring. Både til dig og til alle jer andre tøser også!

Knuser fra Mona, som håber vi snart finder en dag at ses igen???

Anmeld

5. oktober 2009

forår

Hej damer

Så er jeg kommet tilbage fra lægen. Jeg har fået en sygemelding resten af tiden. Det er nok noget begyndende bækkenløsning, så jeg skal bare holde mig i ro...jaja det er ski da lettere sagt end gjort! men der er jo ikke andet for, og det gør pt også så sindsygt ondt, at jeg ikke kan andet end at slappe af.

Og nej jeg havde heller ikke forestillet mig at man skulle ha så mange skavanker! Jeg har sku aldrig fejlet noget før...ALDRIG...men men man blev åbenbart klogere.

Anmeld

5. oktober 2009

prettybutterfly

uhh ha Dea, så er det om at slappe af og passe på!!! Rigtig god bedring med dig! Nu må du sige til hvis du keder dig for meget og har brug for lidt tøse/baby sludder, så er vi vist flere der er klar til lidt hygge!!! Jeg er ihvert fald

Anmeld

5. oktober 2009

forår

tak for det
ja der er ikke andet for end at slappe af, men det er heller ikke så svært lige nu, da alt andet gør for ondt.
Jeg har jo ikke andet end tid de næste 2 mdr, så jeg er helt sikkert klar på at mødes

Anmeld

6. oktober 2009

prettybutterfly

Jeg har også masser af tid! Så må vi jo bare finde en dag, og finde ud af hvor vi skal mødes næste gang!

Anmeld

6. oktober 2009

FruPudderkvast

Ihh altså, Dea! Så endte det også med en sygemelding til dig.. Øv øv øv!!   Men så må vi sgu ses snart igen, piger.. Hmm.. Jeg vil gerne ligge hus (eller rettere lejlighed) til næste gang, hvis I har lyst til at tage hele vejen til Amager med jeres ødelagte kroppe?

Vi finder bare en dag, hvor alle forhåbentlig kan.. Det kunne også være hyggeligt at se dig igen, Maria.. Så håber da at du ville være frisk på at tage her ud..

Så vi finder bare en dag, piger!

Nu vil jeg tage ud i Fields og hente en taske jeg har bestilt.. Og derefter BabySam og benytte mig af at de har fødselsdag og tilbud på nogle af de ting vi mangler.. Ihh! Jeg bliver sgu fattig inden han overhovedet er kommet ud.. Hehe.. Men hold kæft, hvor jeg hygger mig med at shoppe baby-ting

Mangler I egentlig mange ting endnu?

til jer alle!

Anmeld

6. oktober 2009

prettybutterfly

Saped90 skriver:

Ihh altså, Dea! Så endte det også med en sygemelding til dig.. Øv øv øv!!   Men så må vi sgu ses snart igen, piger.. Hmm.. Jeg vil gerne ligge hus (eller rettere lejlighed) til næste gang, hvis I har lyst til at tage hele vejen til Amager med jeres ødelagte kroppe?

Vi finder bare en dag, hvor alle forhåbentlig kan.. Det kunne også være hyggeligt at se dig igen, Maria.. Så håber da at du ville være frisk på at tage her ud..

Så vi finder bare en dag, piger!

Nu vil jeg tage ud i Fields og hente en taske jeg har bestilt.. Og derefter BabySam og benytte mig af at de har fødselsdag og tilbud på nogle af de ting vi mangler.. Ihh! Jeg bliver sgu fattig inden han overhovedet er kommet ud.. Hehe.. Men hold kæft, hvor jeg hygger mig med at shoppe baby-ting

Mangler I egentlig mange ting endnu?

til jer alle!

Hej Sarah, super fedt at du gerne vil ligge hus/lejlighed til næste gang!!!!
Hvad med mandag eller onsdag i uge 43??? Kan i der tøser??

Lyder hyggeligt med en ordentlig omgang babyshopping! Ja vi mangler også stadig en del ting. Men vi tager ind i øksnehallen på messe her på lørdag og håber på at få købt det vi mangler! Har lavet en hel liste, så tror også det bliver halvdyrt i længden, men tror der er mange penge at spare på de messer der! Der plejer at være super gode tilbud(ja ved godt jeg er evig tilbudsjæger! Føler mig bare så dum ved at købe ting til fuld pris og opdage ugen senere at det så er på tilbud!!!)! Så kan godt forstå du udnytter de tilbud i babysam for tiden!

Knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.