tøj til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg skænkede ikke mit udseende en tanke - og ville virkelig ikke have lyst til at filme det. Det er en oplevelse som for evigt ligger dybt hos kun min kæreste og jeg - og det er noget vi aldrig glemmer og har sammen, kun os to. Jeg ville heller ikke have taget billeder, for jeg ønskede at vi var 100 % til stede i nuet, begge to. Telefoner var derfor også slukkede den første lange tid efter fødslen. 

Mener at jeg startede i almindeligt graviditetstøj (vi var ude og spise brunch efter at jeg havde fået taget vandet) - og på fødestuen hoppede jeg i nogle bløde shorts og en top. Derfra var jeg nøgen, da jeg skulle i vand og fik en skjorte på, da jeg kom på land igen. Sådan husker jeg det i hvert fald - men det er inderligt ligemeget. 

Makeup skænkede jeg heller ikke en tanke - jeg vil tro at jeg havde det på, som jeg tog på om morgenen. 

God fødsel - nyd det!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2016

Bentemor

Første fødsel: hospitalstøj

anden fødsel: nåede jeg ikke rigtig andet end at flå mine bukser af og føde.

trejde gang: egen bluse og ellers hospitals underbukser

Var ret så ligeglad under selve fødslen. Synes derimod det var rigtig rart at få et hurtigt bad og rent tøj på nogle timer efter fødslen, for at få skyllet sved osv af.. 

Anmeld Citér

21. november 2016

WantingBaby2012

Jeg fødte på hospitalet i juni måned, og det var bare så mega varmt, så jeg var total nøgen  Jeg skænkede det ikke en tanke, at jeg lå der helt nøgen... Jeg er ikke særlig blufærdig lige på det område, og tænker at det er meget naturligt til en fødsel.  

Dog rystede min kæreste på hovedet, da jeg insisterede på, inden vi kørte afsted til hospitalet efter at have haft veer i 5 timer, at jeg da lige skulle have glattet hår  

Nu er jeg gravid igen, og skal føde til marts, og jeg tror det bliver det samme, altså nøgen. Jeg springer glatning af hår over - det kan alligevel ikke betale sig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.